Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن صالحی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری این کلاس‌ها، کمیته امداد با مرکز بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش تعامل کرد.

وی اضافه کرد: سرویس ایاب و ذهاب با حداقل نفرات دانش آموزان را جابه‌جا می‌کند، هنگام ورود به خودرو دمای بدن دانش آموزان سنجیده می‌شود و ماسک در اختیار همه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صندلی کلاس‌ها با رعایت فاصله یک و نیم متری چیدمان شده، مایع ضدعفونی‌کننده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، فضای مجتمع روزانه ضدعفونی و همه سالن‌ها با دوربین‌های مداربسته با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌شود.

صالحی با اشاره به این‌که کلاس‌ها در مجتمع فرهنگی و تربیتی ولایت برگزار می‌شود، بیان کرد: محتوای کلاس‌های امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، زیرا دانش آموزان به دلیل شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، احتیاج به بهینه‌سازی روحی دارند.

به گفته وی، کلاس‌ها به‌دوراز فضای شاگرد معلمی و فضای درسی در مدرسه و با رویکرد نشاط مدارانه و نشاط افزا و انگیزه‌بخش برگزار می‌شود تا نشاط روزافزون در دانش آموزان ایجاد شود.

وی بیان کرد: کلاس‌های نوجوان ثروتمند با هدف اشاعه تفکر درآمدزایی، مهندس شو با هدف آموزش روش‌های مختلف تعمیر وسایل منزل ویژه پسران و کلاس کدبانوی خانه با هدف آموزش روش‌ها و مهارت‌های خانه‌داری و کلاس نمدبافی ویژه دختران از جمله این کلاس‌ها می‌باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد قم افزود: خلبان شو با هدف ساخت مدل‌های مختلف هواپیما، کلاس‌های احکام، اعتقادی، مذهبی و مناسبتی از دیگر کلاس‌هایی است که در کانون فرهنگی و آموزشی ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌های آموزشی فرهنگی از ۱۴ تیرماه آغاز شده و تا ۱۴ شهریورماه ادامه دارد و ۱۲۰ پسر و ۱۸۰ دختر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند.

وی گفت: یک گروه از دانش آموزان دختر و پسر شرکت‌کننده در سه رده ابتدایی، متوسطه اول و دوم و گروه دیگر نیز دختران سنین ۲۰ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد هستند.

در حال حاضر، ۲۲ هزار و ۷۰۰ خانوار نیازمند در استان قم شامل بیش از ۴۰ هزار تَن به‌صورت مستمر از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند؛ از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ خانوار زنان سرپرست خانوار هستند که پنج هزار تَن به دلیل طلاق، ۹ هزار فوت سرپرست و بقیه به دلیل زندانی بودن همسر، مسئولیت خانواده را به عهده‌دارند.

از ۴۰ هزار فرد تحت پوشش کمیته امداد قم، ۱۴ هزار تَن بالای ۶۰ سال سن دارند؛ یک هزار و ۱۵۴ بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر و یک هزار و ۸۳۳ یتیم تحت پوشش کمیته امداد است که این ایتام ۱۸ هزار حامی دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گذران اوقات فراغت قم کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گذران اوقات فراغت قم کمیته امداد امام خمینی ره ویروس کرونا گذران اوقات فراغت قم کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد دانش آموزان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک