Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه از توافقنامه برجام آثاری نمانده که مایه دلخوشی باشد، زیرا رفتار اروپایی‌ها منطبق با تعهداتشان نیست.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فدا حسین مالکی، در خصوص اهمیت پایبندی کشور‌های اروپایی به تعهدات بین المللی‌شان در راستای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک، گفت: متاسفانه از توافقنامه برجام آثاری نمانده که مایه دلخوشی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این بین انگلیس، فرانسه و آلمان نیز طی چند مدت گذشته طرح ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مطرح کردند که خلاف مفاد توافقنامه بود.

وی با اشاره به اینکه رفتار‌های اروپایی‌ها در مواجه با برجام به هیچ عنوان منطبق با تعهداتشان نیست، ادامه داد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن رعایت مقررات بین المللی، با بهره گیری از ظرفیت‌های برنامه جامع اقدام مشترک اقدام به کاهش تعهدات خودش کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور‌های اروپایی باید بدانند تهران برای تامین منافع ملی از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد و اکنون نگاه افکار عمومی دنیا معطوف به رفتار آن‌ها است؛ در واقع امروزه همگان می‌دانند که ایران به تعهداتش عمل کرده و نوبت اقدام متقابل از سوی کشور‌های اروپایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • حیف شد، موسیالا را به زور به انگلیس می‌بردم!‏
  • بیمه و مسکن از مهمترین دغدغه‌های کارگران است و باید دولت نسبت به آن اقدام جدی کند
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ رفتار‌های غیراخلاقی سربازان آمریکایی
  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد