Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:52:14 GMT

آتش‌سوزی یک مجتمع کشاورزی در نیوجرسی +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۳۸۶۵

آتش‌سوزی یک مجتمع کشاورزی در نیوجرسی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

منابع خبری آمریکا با انتشار تصاویری از آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع کشاورزی در شهر «پیلسگروو» ایالت نیوجرسی خبر داده‌اند که با گذشت ساعت‌ها از آغاز آن، هنوز مهار نشده است.

به گزارش مشرق، در پی وقوع آتش‌سوزی عظیم در یک مجتمع کشاورزی در شهر «پیلسگروو» در شهرستان «سیلم» ایالت نیوجرسی آمریکا آتش‌نشانان از روز دوشنبه به وقت محلی در تلاش برای خاموش کردن آن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش در ساعت ۸ شب به وقت محلی در «جاده سیمیتری» آغاز شد و دست‌کم تاکنون یک ساختمان به طور کامل تخریب شده است. چند آژانس آتش‌نشانی به طور همزمان در حال تلاش برای مهار آتش هستند. بیشتر بخوایند: آتش گرفتن دومین ناو جنگی آمریکا در یک هفته آمریکای آتش افروز در محاصره آتش یک کارخانه فولاد دیگر در آمریکا طعمه حریق شد

به گزارش شبکه «ان‌بی‌سی»، هنوز جزئیاتی درباره علت این حریق که به نظر از کنترل خارج شده در دست نیست و مقامات درباره تلفات انسانی و دامی آن هم خبری منتشر نکرده‌اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

اخبار مربوط به این آتش‌سوزی، بعد از حوادث مشابه در دیگر نقاط آمریکا منتشر شده است. منابع خبری بامداد شنبه از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در ایالت جورجیا خبر دادند. پایگاه خبری AJC گزارش داد یک کارخانه مواد شیمیایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی  «هارتسفیلد-جکسون» (فرودگاه آتلانتا) در جنوب ایالت جورجیا دچار حریق شد. 

پیش از این هم منابع خبری گزارش داده بودند نیروگاه برق شهر «ویتفیلد» در ایالت «ایندیانا» دچار آتش‌سوزی شده است. این اتفاق عصر پنجشنبه به وقت محلی رخ داد.

انفجار دیگر صبح پنجشنبه در کارخانه فولاد «آرسلورمیتال» در شهر «برنز هربور»، واقع در ایالت «ایندیانا» گزارش شد.  قبل‌تر از این رویدادها هم کشتی آبی-خاکی «یواس‌اس بونهام ریچارد» دچار حریق شد و به مدت ۴ روز در آتش سوخت. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا نیوجرسی ایالت نیوجرسی آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد

ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه‌ای در حمایت از آتش‌بس دائمی در غزه به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان و مجلس سنای ایالتی در هاوائی با تصویب قطعنامه‌ای از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند در غزه آتش‌بس برقرار کند. هاوائی نخستین ایالتی در آمریکا است که چنین قطعنامه‌ای به تصویب رسانده است.

پیش از این در ماه مارس مجلس سنای هاوائی با 24 رأی موافق و یک رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرده بود. مجلس نمایندگان با 48 رأی موافق و 3 رأی مخالف این قطعنامه را روز جمعه به تصویب رساند. با آنکه هاوائی نخستین ایالتی است که اقدام به تصویب چنین قطعنامه‌ای می‌کند اما «اتاق دسترسی عمومی» کنگره ایالتی هاوائی به هافینگتون‌پست گفت که از قدرت لازم برای اجرایی کردن این قانون برخوردار نیست و این قطعنامه به امضای فرماندار نیاز ندارد.

طبق نوشته یاهونیوز، قانونگذاران ایالتی خواستار آن شده‌اند که جو بایدن برای برقراری آتش‌بس فوری و دائمی در غزه تلاش کند. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار آن شده که دولت بایدن در جهت ترک خصومت‌ها و تسهیل ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تلاش کند.

دولت جو بایدن در 207 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد از اصلی‌ترین موانع برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده و تا کنون چند قطعنامه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش‌بس وتو کرده است. این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در غزه بیش از 34 هزار نفر به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزهبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمرسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت