Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری چهارمین آئین سه شنبه های تکریم با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» صبح امروز(۳۱ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: آیین معنوی سه شنبه های تکریم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس و همچنین فعالان فرهنگی و دینی در سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه این طرح ملی در استان ایلام در طول ۱۴ هفته تا ۳۱ شهریورماه سال جاری مصادف با  چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا می شود، افزود: تا کنون  این آئین در طول سه هفته گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور وزیر و  رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به صورت ویدئو کنفرانس  و همچنین مدیران اجرایی و فرهنگی استان برگزار شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: چهارمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم ظهر امروز ۳۱ تیرماه در منزل شهید جاویدالاثر «نورمحمد بابایی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار و از خانواده این شهید عزیز تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 

چراغی پور بیان کرد: این طرح  به عنوان رویدادی محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تجلیل از فعالان عرصه های فرهنگی برگزار می شود.

 

گفتنی است، شهید جاویدالاثر «نورمحمد بابایی» فرزند حیدر  از جمله شهدای دفاع مقدس است که در سال ۱۳۴۶ در شهر ایلام دیده به جهان گشود و در ۳۱ تیرماه 1367 در منطقه عملیاتی مهران و در حین درگیری به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

 

در دفترچه یادداشت شهید والامقام نورمحمد بابایی  آمده است:  من در سنگرم، او در سنگر است، اما سنگر من مدرسه است وظیفه دانش آموز یاد گرفتن است، وظیفه دانش آموز پشت جبهه مبارزه با تفرق و تشنج است، سنگر من مدرسه است، سنگری محکم است و طوری محکم که توانستم از آن آمریکا را به زانو در آورم،  من از مبارزان جبهه الهام می گیرم، می مانم و از سنگر دفاع می کنم، می مانم و پیکار می کنم، سنگرم مدرسه است. من سنگرم را هرگز رها نمی کنم هرگز، هرگز.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه تکریم ایلام کانون های فرهنگی و هنری مساجد سه شنبه های تکریم استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند