Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:26:52 GMT

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در دلفان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۱۳۸

کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک در دلفان

سرهنگ پاسدار کرم فضل الله منصوری  روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان با کسب اطلاع مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر قصد دارد وارد حوزه استحفاظی این شهرستان شود بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی نموده سوژه مورد نظر با تغییر مسیر به سمت شهرستان سلسله متواری و مخفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی پس از شناسایی محل اختفاء خودروی مذکور در شهر فیروزآباد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سلسله وارد عمل شده و خودرو توقیف که در بازرسی ۱۳ کیلو و ۷۶۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف  و در این رابطه سه نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف که به همراه پرونده همراه پرونده تشکیل شده جهت طی روند قانونی به دستگاه قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود، تاکید کرد: عزم فرماندهی انتظامی دلفان برای از بین بردن قاچاقچیان مواد مخدر جدی است و در این مورد با هیچ کسی تعارف ندارد و آنان را به سزای اعمالشان خواهد رساند. 

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها نورآباد مواد مخدر دلفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد مواد مخدر دلفان نورآباد مواد مخدر دلفان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد