Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند افزایشی نرخ دلار روز گذشته متوقف شد و شاهد افت قیمت و بازگشت به کانال 22هزار تومانی بود اما این روند ادامه دارد و هم‌اکنون هر دلار آمریکا با کاهش شدید 2هزار تومانی به 20هزار و 600 تومان رسید. امروز با افت 2هزار تومان به کانال 20هزار تومانی بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار ارز که در یک ماه اخیر دارای نوسان و روند صعودی بود از روز گذشته با تغییر جهت داد و با افت قیمت مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار به عنوان شاخص بازار ارز پس از اینکه تا مرز 24هزار تومان رشد کرد، روز گذشته و بعد از یادداشت اینستاگرامی عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و اتمام مهلت صادرکنندگان، روند نزولی گرفت و با کاهش 500 تومانی و بازگشت به کانال 22هزار تومان به نرخ 22هزار و 602 تومان رسید.

براساس این گزارش، رود نزولی در بازار ارز همچنان ادامه دارد به طوری که در ابتدای ساعت کاری امروز بازار، نرخ هر دلار آمریکا در با کاهش 2002تومان به کانال 20هزار تومان بازگشت. 

قیمت هر دلار آمریکا هم‌اکنون در صرافی‌های بانکی 20هزار و 600 تومان است و قیمت خرید آن از مردم 19هزار و 900 تومان است.

نرخ یورو هم امروز شاهد افت 1500 تومان بود و به قیمت 23هزار و 602 تومان فروش می‌رود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها

 

محمد اسکندری  با تاکید بر اهمیت روستا‌ها افزود:دولت سعی می‌کند به قتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد و روستا‌ها از اول در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به سند تحول شورا‌ها عنوان کرد:روستا‌ها باید به ماهیت قبلی شان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود:باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت:شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری  افزود: فرمان تاریخی امام (ره) و تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و همراهی آنان در آبادانی شهری و روستایی است.

وی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام و رفعت برخورد نمایند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست