Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-03@23:51:24 GMT

اصلاح‌طلبان رد دادند!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۳۴۱

اصلاح‌طلبان رد دادند!

به گزارش آخرین نیوز، ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: مردم روزبه‌روز فقیرتر می‌شوند و مشکلات‌شان بیشتر، آن هم در شرایطی که اصلاح‌طلبان به دلیل حمایت از روحانی وضعیت بدی دارند و به این متهم هستند که از دولتی ناکارآمد دفاع کرده‌اند. این در حالی است که آقای روحانی نه خودش اصلاح‌طلب است و نه وزیرانش را از جمع اصلاح‌طلبان انتخاب کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، اصلاح‌طلبان در حالی چوب دفاع از روحانی را می‌خورند که از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردند.

ناصر قوامی درحالی همانند همفکران خود آدرس غلط به مردم می دهد که وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396، ریاست شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان قزوین را بر عهده داشت و برای رأی آوردن رئیس جمهور کنونی سنگ تمام گذاشته بود!

وی در ادامه گفتگوی خود در یک اظهارنظر بسیار پیچیده، مدعی شد که دولت مسبب اصلی مشکلات نیست. واقعیت این است که نهادهای غیردولتی که قدرت زیادی دارند بیشتر از دولت در ناکارآمدی‌ها مقصرند!

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود، با علم به اینکه با عملکرد اصلاح‌طلبان و دولت در 7 سال اخیر، به طور حتم هیچ شانسی برای انتخابات آینده نخواهند داشت، در اظهار نظری قابل تامل، هدف گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 را لو داد و گفت : «مصلحت نظام و منفعت ملی در این است که فضا برای ورود جدی جریان اصلاحات به انتخابات فراهم شود. اما مشکل این است که‌ گزینه اصلاح‌طلبان طبعاً مورد تایید قرار نخواهد گرفت».

اکنون که جریان اصلاحات همه چیز را از دست رفته می داند، قصد دارد با مظلوم نمایی و فریب مردم اینطور القا کند که هنوز به اصلاح‌طلبان اقبال عمومی وجود دارد، اما اجازه نمی دهند.

متاسفانه با اقدامات و کارنامه منفی رییس دولت اصلاحات در فتنه سال 88، امکان تائید صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان وجود ندارد تا به این جریان اثبات شود که مردم دیگر حتی به خود رئیس و لیدر اصلاحات هیچ اقبالی ندارند.

ناصر قوامی در پایان مدعی شد: «چهره‌هایی چون سیدمحمد خاتمی، سیدمحمدرضا خاتمی، صادق زیباکلام و البته عبدالله نوری می‌توانند هم در انتخابات رأی بالایی به دست آورند و هم کشور را به خوبی مدیریت کنند»!

این درحالی است که خود صادق زیباکلام که قوامی به وی امید دارد حرف دیگری می زند!

صادق زیباکلام: مردم به ظریف رأی نمی‌دهند

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته است: اصلاح‌طلبان اصلاً و ابداً نمی‌توانند به فکر انتخابات ۱۴۰۰ باشند زیرا مردم دیگر به اصلاح‌طلبان رأی نمی‌دهند و به همین دلیل آنها هیچ شانسی نخواهند داشت. در واقع مردم در دوم اسفند ۹۸ نشان دادند به هیچ وجه با رویکرد فعلی جریان اصلاحات موافق نیستند.

او در ادامه سخنانش گفت: به نظر من جبهه اصلاحات باید برای خروج از این شرایط چاره‌اندیشی کند؛ یعنی اصلاح‌طلبان باید این را بپذیرند که چاره‌ای جز انتقاد از خود ندارند تا از این طریق دریابند چرا مردم از آنها روی برگرداندند و اصلاح‌طلبان چرا دیگر چهره‌های محبوبی نیستند. در واقع برای این طیف یک راه مانده و آن چیزی جز این نیست که به سمت مردم برگردند.

 صادق زیباکلام در پایان صحبت‌هایش گفت‌: این قطعاً گمانی غلط است که با ورود آقای ظریف مردم تصمیم به رأی دادن خواهند گرفت. مردم همان‌طور که در دوم اسفند رأی ندادند به ظریف هم رأی نخواهند داد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: صادق زیباکلام اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«محمدحسین فرهنگی» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم مجلس فعلی سه قطبی باشد؛ اصلاح طلبان تقویت شده، یکسری مدافع وضعیت فعلی بوده و تعدادی هم مانند من در طیف تحول گرایان هستند که در مباحث مختلف تحول ایجاد می‌کنند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نمایندگان مجلس با توجه به اینکه نماینده همه مردم هستند، در تمام موضوعات صاحب نظر هستند و با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد اصلاح اشتباهات گذشته و حرکت به سمت اصلاح وضعیت اقتصادی در این خصوص ضروری است.

یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس، موضوع تحول بود، انتظار دارند مجلس جدید و نمایندگان، مجلس متفاوتی رقم زنند، مردم به دنبال تحول هستند و می‌خواهند در موضوعاتی چون تورم، بیکاری، گرانی و.. تحول ایجاد شود و شعار سال همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد و موانع تولید برطرف شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

در صورت انتخاب مجدد می‌خواهم در کمیسیون صنایع و معاون مجلس حضور داشته باشم ولی بستگی به شرایط روزهای انتهایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

آذربایجان شرقی استانی معدنی است اما مدیریت درستی در حوزه مس و طلا انجام نشده و ضروری است مدیریت مناسب معادن در دو محور مس و طلا به‌ویژه دستور رئیس جمهور در خصوص مس که مقرر شد به صورت مستقیم مس سونگون به طور مستقل اداره شود و عملیاتی نشده، انجام شود چراکه غفلت از معادن استان مهمترین چالش بوده و باید برای آن برنامه‌هایی داشته باشیم.

کد خبر 6080920

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد