Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:27:18 GMT

اسدی: سر زدن، هدیه بزرگ دایی به من بود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۴۹۲

اسدی: سر زدن، هدیه بزرگ دایی به من بود

رضا اسدی هافبک دفاعی تراکتور، در این فصل جزو بازیکنان تاثیرگذار سرخ‌پوشان تبریزی بوده که البته در خیلی از بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن در پ‍ست دفاع میانی، در پست غیر تخصصی‌اش بازی کرده است. 

به گزارش ورزش سه، قرارداد اسدی به تراکتور در پایان این فصل به اتمام می رسد و این در حالی است که در هفته های اخیر خبرهایی در خصوص حضور او در فوتبال اروپا در فصل آینده شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی در خصوص وضعیت تراکتور، بحث لژیونر شدنش برای فصل بعد و مسال مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

 

فصل جاری تا اینجا برای تو چطور بوده، آیا از همه چیز راضی هستی؟
خیلی خوب بوده و من تجربیات خوبی را از بازی در تراکتور به دست آوردم. از بازی در این تیم لذت می‌برم هر چند که در خیلی از بازی‌ها در پست تخصصی خودم یعنی هافبک دفاعی بازی نکردم. من بر اساس نیاز تیم در خیلی از بازی‌ها به عنوان مدافع میانی بازی کردم و هدفم کمک کردن به تراکتور بود، هر چند که دوست دارم در پست اصلی خودم بازی کنم.

 

جالب اینجا است که علاقه زیادی هم به گل زدن داری و زیاد نفوذ می‌کنی.
من در سایپا هم شش، هفت گل در فصل گذشته زدم و گل زدم را دوست دارم. امسال هم در چند بازی برای تراکتور گل زدم و امیدوارم این آمار را بهتر کنم.

 

مقابل سپاهان هم که یک گل مهم برای تراکتور زدی.
برای من موفقیت تیم مهم است و اینکه بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم. من شاگرد علی دایی بودم و باید خوب ضربه سر بزنم. وقتی در سایپا و نفت بودم، روی زدن ضربات سر تمرین می‌کردم و علی دایی هم به من یاد می‌داد که چگونه ضربه بزنم، چگونه جایگیری کنم و چگونه پرش داشته باشم. این یک هدیه بزرگ از طرف دایی به من بود که به من رسید. من دو سال با علی آقا کار کردم و ایشان نقش مهمی در موفقیت من داشت. من بعد از اتمام قرارداد با نفت تهران از پرسپولیس پیشنهاد داشتم، آن زمان برانکو مرا می‌خواست ولی به خاطر علی آقا پیشنهاد این تیم را رد کردم و با درخواست دایی به سایپا رفتم.

 

 

در ابتدای فصل کار کردن با مصطفی دنیزلی را تجربه کردی، فکر می‌کردی این مربی جدایی زودهنگامی داشته باشد؟
دنیزلی در ترکیه یک مربی محبوب و سرشناس است که افتخارات زیادی کسب کرده است، حتی در ایارن هم یک مربی محبوب است. اگر الان در تراکتور هستم دلیلش انتخاب مصطفی دنیزلی است، من همیشه دوست دارم از مربیانم به نیکی یاد کنم.

 

در هفته های اخیر شایعاتی در خصوص حضور تو در یک تیم اروپایی مطرح شده است. این موضوع صحت دارد؟
قرارداد من در پایان لیگ برتر و جام حذفی به اتمام می‌رسد. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود و چیزی از حالا قابل پیش‌بینی نیست. من چند پیشنهاد دارم، البته دو سال پیش هم از دانمارک پیشنهاد داشتم که علی دایی به من اجازه جدایی نداد. مدتی پیش هم یک پیشنهاد از یونان داشتم که شرایط مالی‌اش جالب نبود. من دوست دارم بالاخره بازی در اروپا را تجربه کنم. اگر هم به فوتبال اروپا بروم، دوست ندارم در یک تیم سطح پایین باشم چون می‌خواهم دیده شوم و پیشرفت کنم. نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، شاید از شرق آسیا یا کشورهای عربی هم به من پیشنهاد برسد. من مدتی پیش پیشنهادی یک میلیون دلاری از بوریرام تایلند داشتم که قبول نکردم، اگر این پیشنهاد از ژاپن، کره یا چین به من می‌رسید شاید قبول می‌کردم.

 

فکر می‌کنی تراکتور امسال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند؟
خب، ما در حال حاضر موقعیت خوبی در جدول داریم و دوم هستیم. باید در بازی‌های بعدی هم این روند خوب را ادامه دهیم و همه چیز دست خودمان است. در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم. امیدوارم در پایان فصل کاری کنیم که هواداران تراکتور و مردم تبریز خوشحال شوند.

تراکتور رضا اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رضا اسدی دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!

شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. امشب نوبت دربی مرسی‌ساید و جدال با اورتون بود. آخرین دربی کلوپ.

در این بازی لیورپول شانسش را برای قهرمانی از دست داد. فقط یک شگفتی بزرگ می‌تواند مانع از این شود که یورگن کلوپ آخرین فصلش در لیورپول را با ناکامی به پایان برساند.

پیروزی دو گله برای اورتون. دومین برد در ۱۴ سال گذشته مقابل همسایه قرمزپوش. هواداران میزبان در دقایق پایانی خواندند: «شما لیگ را در گودیسون پارک از دست دادید.»

تیم دایش از ابتدا تهاجمی بود و برد می‌خواست. سریع‌تر و هیجانی‌تر از رقیب. دقیقه ۶، پاس هریسون به کالورت لوین، برخورد با آلیسون بکر و پنالتی برای اورتون. البته وی‌ای‌آر به کمک آمد و به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی پنالتی کنسل شد.

لیورپول در دردسر بزرگی گیر افتاده بود. آنها توانایی غلبه بر عطش اورتون را نداشتند. جو وحشتناک گودیسون پارک باعث شده بود خبری از لیورپول همیشگی نباشد. شب خوبی برای لیورپولی بودن نبود. حتی بازیکنان لیورپول هم برای حریف بازی می‌کردند. کمتر از نیم‌ ساعت پس از شروع بازی کلکسیونی از اشتباهات از اندی رابرتسون تا کورتیس جونز، الکسیس مک‌آلیستر و آلیسون بکر به جرد برنتویت کمک کردند تا گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از آن زمین اورتون قفل شد. آنها از میانه میدان تا دروازه خودی دفاع می‌کردند و به لیورپول اجازه نمی‌دادند حمله کند. داروین در دقیقه ۳۵ و دیاز در دقیقه ۴۳ به گل تساوی نزدیک بودند اما خبری از گل نبود و گودیسون پارک ساکت نشد.

در نیمه دوم هم اتفاق جدیدی رخ نداد و این اورتون بود که با ضربه سر مثال‌زدنی کالورت لوین که ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به گل دوم رسید.
جو ورزشگاه مانند بازی هفته قبل برابر آتالانتا در برگامو به ضرر لیورپول بود و آنها قدرت بازگشت به بازی را نداشتند. بازی با دو گل اورتون تمام شد.

لیورپولی‌ها حالا در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند. چیزی که حتی فکرش را هم نمی‌کردند. از آرسنال ۳ امتیاز کمتر دارند و منچستر سیتی در حالی‌که فقط دو بازی کمتر دارد، فقط یک امتیاز عقب است.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همین‌طور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

پس از خداحافظی با جام حذفی و لیگ اروپا، حالا نوبت خداحافظی با لیگ برتر است و پس از آن خداحافظی با یورگن کلوپ، یک خداحافظی غم‌انگیز و دردناک برای لیورپولی‌ها.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!