Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کمیسیونهای تخصصی مجلس نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف عالی کشور دارند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در نشست اختصاصی با نماینده منتخب مردم شهرستان ملکان و رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای درحال توسعه مجلس شورای اسلامی با بیان نقش خطیر نمایندگان مجلس در اتخاذ تصمیمات راهبردی کشور اظهار کرد: نمایندگان مجلس عضو کمیسیون‌های تخصصی در پیشبرد اهداف راهبردی کشور نقش مهمی دارند و با تلاش این عزیزان در خانه ملت گام های بلندی در سطوح ملی و بین المللی برای سربلندی مردم شریف کشورمان برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین فتحی تعهد، تخصص و تلاش بی وقفه نمایندگان مجلس را نشان از عزم جدی نمایندگان مردم در مجلس برای توسعه کشور و حل مشکلات مردم توصیف کرد و افزود: دیدگاههای وسیع نمایندگان به توانمندسازی و توجه به قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای بخش‌های مختلف نشان از اراده ایشان به توسعه کشور است.
وی ادامه داد: با اهتمام جدی و حمایت های ویژه نمایندگان مجلس بیشترین خدمات ارزشمندی از سوی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی به آحاد مردم ارائه میشود.
وی به اقدامات این وزارت خانه در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهارکرد: این تسهیلات شامل حمایت‌های بیمه بیکاری و اعطای تسهیلات به واحد های آسیب دیده از کروناست که روند حمایتی و پرداخت تسهیلات در حال اجراست.
فتحی با اشاره به ظرفیت های بالای استان خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و توسعه اشتغال روستایی و نیز بهره مندی از ظرفیت های شهرستانی از طریق تشکیل تعاونی توسعه عمران شهری با هدف ایفای نقش مهم مردم در اقتصاد خانواده و استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
وی از حضور موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون مناطق محروم شهر های در حال توسعه قدردانی کرد و تلاش این اداره کل در راستای ارائه خدمات به آحاد مردم با هدف کسب رضایتمندی مردم را از مهم ترین برنامه های این اداره کل خواند.
در ادامه این نشست نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهر های در حال توسعه در نشست با سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مدیران جوان در عرصه مدیریتی کشور بر تقویت و ارتقاء سطح تخصصی مدیران جوان و متعهد تاکید کرد.
موسوی با بیان اینکه ایجاد ارتباط سازنده و هم افزایی بین نمایندگان برای استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توسعه کشور یک ضرورت است، تصریح کرد: با اعتماد و همت و تلاش 120 نفر از نمایندگان مجلس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه تشکیل شده که در جهت شناسایی ظرفیت ها و تصمیم گیری برای رفع مشکلات و توسعه مناطق محروم فعالیت خواهد نمود که در توسعه استان و شکوفایی استعدادها و قابلیت های منطقه ای بسیارموثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی فراکسیون مناطق محروم نمایندگان مجلس اداره کل تعاون سرپرست اداره حال توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی  استان عنوان کرد: واحد‌های تولیدی  استان قم برای افرادی که متقاضی اشتغال باشند، زمینه شغل ثابت و پایدار را فراهم کرده‌ است.

وی عنوان کرد: همچنین در سامانه جستجوی کار استان قم، نیز افزون بر ۳۰ هزار نفر تقاضای ارتقای شغلی خود را ثبت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بیکاری موجود در قم از نوع « بیکاری ارادی» است، گفت: برای بسیاری از جوانان فاقد شغل در این استان زمینه لازم برای اشتغال وجود دارد و این افراد با مراجعه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا سایر مراکز رسمی به واحد‌های تولیدی معرفی خواهند شد.

وزیری راد خاطرنشان کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم، آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز‌های روز و آینده جامعه به کارورزان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: تعاونی‌های موفق و امتحان پس داده قم, در این طرح مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌کدام از متقاضیان معرفی شده به تعاونی‌های قم به‌خاطر عدم واریز آورده یا تاخیر در واریز آن از پروژه اخراج نشده‌اند، گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با خرید انبوه تجهیزات و مصالح موردنیاز در مسیر کاهش هزینه‌های تمام شده واحد‌های مسکونی حرکت می‌کند.

وزیری راد عنوان کرد: هم اینک استان قم در طرح نهضت ملی مسکن از نظر سرعت در تامین زمین و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین ۲ استان برتر کشور قرار گرفته‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند