Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کلمبیایی تیم ملی فوتبال امارات ۲۸ بازیکن را برای حضور در اولین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه لوییس پینتو، سرمربی کلمبیایی و جدید تیم ملی امارات که امروز وارد ابوظبی شد، روز چهارشنبه تمرینات تیم ملی این کشور را برای نخستین بار زیر نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه، اولین حضور سباستین تیگالی آرژانتینی، فابیو لیما و کایو کانیدوی برزیلی در تمرینات تیم ملی امارات است که با تغییر تابعیت در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مهره‌های اصلی پینتوی کلمبیایی به شمار می‌روند و یک تیم چند ملیتی را در خاورمیانه شکل خواهند داد که برای صعود به جام جهانی 2022 قطر تلاش می‌کند.

از سرگیری تمرینات در فوتبال امارات

اردوی آماده سازی تیم ملی امارات در شهر العین برگزار می شود و تا روز 27 جولای (ششم مرداد ماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشور امارات متحده عربی فوتبال بیشتر بخوانید... انتقاد سرمربی امارات از شب زنده‌داری ناواس و غرور خامس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور امارات متحده عربی فوتبال اخبار امارات فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال