Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@10:17:42 GMT

تولید سوسیس و کالباس با ٢٠٠کیلو گوشت فاسد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۴۷۸۲

تولید سوسیس و کالباس با ٢٠٠کیلو گوشت فاسد

رویداد۲۴ دویست کیلو گوشت فاسد در یک انباری در شمال‌غرب پایتخت نگهداری می‌شد. روز یکشنبه در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از گوشت فاسد در تولید سوسیس و کالباس توسط مالک کارگاه تولیدی در شمال‌غرب تهران بررسی موضوع در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که مالک انباری واحد مسکونی، انباری‌اش را تبدیل به کارگاه تولید سوسیس و کالباس کرده و درشرایط غیربهداشتی به تولید و عرضه فرآورده‌های گوشتی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه تحقیقات به مرجع قضائی منعکس و دستور بازرسی از کارگاه و دستگیری متهم گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اثرات مخرب فست فودها بر سلامت بدن

بیست‌ونهم تیرماه، مأموران این معاونت به همراه نماینده سازمان دامپزشکی و دادسرای عمومی و انقلاب به نشانی محل اعلامی اعزام شدند و در بازدید از داخل انباری ٢٠٠کیلو گوشت فاسد و غیربهداشتی کشف کردند. با دستور قضائی انباری مورد نظر پلمپ و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: روزنامه شهروند لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشت قرمز سوسیس و کالباس گوشت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟