Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش بیماران بدحال کرونایی گفت: از هر چهار کرونایی در استان، یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

روزبه رجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: پنج ماه است که با این ویروس در حوزه سلامت دست به گریبان هستیم و متاسفانه 1500 نفر از افرادی که به هر نحوی چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت می‌کنند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت تداوم شرایط کنونی، کادر بهداشت و درمان دچار خستگی و فرسودگی خواهند شد و ظرفیت بیمارستان‌ها نیز با توجه به محدودیتشان ممکن است تکمیل شوند.

وی در خاتمه بیان کرد: تا روز گذشته حدود 850 نفر در بیمارستان‌های استان بستری بوده و از این تعداد حدود 200 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ادامه این وضعیت هم به مردم و هم به کادر بهداشت و درمان آسیب می‌زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد