Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید ارجمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش همیار مدافعان سلامت برای اولین در سطح کشور، در امتداد طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» و با هدف بکارگیری پتانسیل‌های خوب کودکان و نوجوانان در سطح خانواده و اجتماع شکل گرفته است.

وی افزود: محورهای این فراخوان، شامل سه اصل بنیادین ماسک زدن اجباری برای همه، شستشوی صحیح و مکرر دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از این بیماری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند با بیان‌اینکه این فراخوان با همکاری دستگاه‌ها و مؤسسات و سازمان‌های گوناگون اجرا می‌شود، تصریح کرد: والدین و مربیان برای شرکت فرزندان خود در این فراخوان در «وبسایت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم» ثبت نام به عمل آورند.

معاون بهداشتی دانشگاه در ادامه به بخش ارسال ویدئوهای ارسالی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: در هر کدام از محورها که به کودک آموزش داده می‌شود فیلمی کوتاه تهیه و به معاونت بهداشتی دانشگاه ارسال خواهد شد که به برگزیدگان نیز جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

ارجمند با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در این فراخوان شرکت کنند، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان و جوانان می‌توانند در رده‌های سنی ۴ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۰ سال ثبت نام کنند.

وی از همه همشهریان عزیز برای اشاعه هرچه بیشتر اصول بهداشتی و حمایت همگانی از مدافعان سلامت دعوت کرد تا در این پویش ثبت نام کنند و از برنامه‌های آموزشی، سرگرم کننده و جذاب این طرح بهره مند شوند.

کد خبر 4979356

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم مدافعان سلامت ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند بهزیستی مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت