Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و کمیته کارشناسی ویژه تسهیلات کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه به ریاست حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای اشتغال استان، مجتبی قبادی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استان، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی، مؤسسات و بانک های عامل استان در محل سالن جلسات تدبیر استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ابتدای این نشستضمن ارائه خلاصه ای از شیوه نامه کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کروناو همچنین شیوه نامه پرداخت تسهیلات به واحد های آسیب دیده که فاقد کد بیمه کارگاهیتامین اجتماعی هستند، عنوان کرد: در مورد بنگاه های آسیب دیده از کرونا که دارای کدکارگاهی هستند، مبنا اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی استدر حالی که برای بنگاه های فاقد کد بیمه ای مبنا، تشخیص دستگاه اجرایی مرتبط و صدورمجوزهای صادره از این دستگاه هاست.
وی همچنین تأکید کرد: دستگاه های اجرایی باید پس از هماهنگی با ستاد وزارتخانه های متبوع خود، اطلاعات واحدهای کسب و کار که فاقد کد بیمه تامین اجتماعی هستندرا به نحوی تهیه کنند که قابلیت پیوند ( لینک) با سامانه کارا را داشته باشند.
وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات استخراج شده از سامانه کارا تاکنون6236 متقاضی با اشتغال 8846 نفر 83 میلیارد تومان درخواست کرده اند که از این تعداد6186 فقره پرونده با مجموع تسهیلات 75 میلیارد تومان در گردش بانکی در بانک های عاملهستند .
گفتنی است: نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل هرکدام به نوبه خود ضمنارائه گزارش عملکرد خود، مسائل و مشکلات پیش روی پرداخت تسهیلات در حوزه کاری خود رابیان کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان کرمانشاه آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد