Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، سعید خال اظهار داشت: کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) هر روز با غم، اندوه و گرفتاری مردم سرکار دارند در حالی که این افراد خدوم نیز مانند سایر افراد جامعه نیازمند روحیه، شادی، نشاط و زندگی هستند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا سازمان بهشت زهرا(س) طی پنج ماه گذشته در بحران شدید قرار گرفته است، افزود: کارکنان این سازمان بیشترین لطمه را از شیوع این ویروس دیده اند به گونه ای که همه افراد جامعه در محل زندگیشان قرنطینه می شوند ولی کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان تطهیر کنندگان باید در محل کار خود قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خال در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در سالروز ۵۰ سالگی تاسیس این سازمان با یادگار امام راحل و شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: از سال گذشته قرار بود در ۵۰ سالگی بهشت زهرا(س) یک گردهمایی و جشن بزرگ خانوادگی برگزار شود ولی به علت شیوع کرونا و شرایط سخت سازمان تمامی مراسمات و گردهمایی های در این مکان کنسل شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مراسم پنجاه سالگی بهشت زهرا(س) فقط با ۲۰ نفر از همکاران این سازمان روز ۲۵ تیرماه در سالروز تاسیس بهشت زهرا(س) برگزار شد.

خال با بیان اینکه برگزاری جشن تولد بهشت زهرا(س) آنگونه که در فضای مجاز منتشر شده است صحت ندارد، افزود: جمعی از کارکنان این سازمان ضمن دیدار با سید حسن خمینی و شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفتند و از  سه ویژه نامه نیز رونمایی شد.

وی یادآور شد: مراسم ۵۰ سالگی بهشت زهرا(س) در نهایت رعایت پرتوکل های بهداشتی و با حداقل افراد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم ۵۰ سالگی تاسیس سازمان بهشت زهرا(س) به صورت نمادین یک کیک برید شده، گفت: برخی در فضای مجازی تئوری پخش خرما در سالروز تاسیس این سازمان خدوم و مورد نیاز مردم را داده اند در حالی که کارکنان خدوم سازمان بهشت زهرا(س) امروز بیش از هر روز دیگری نیازمند نشاط و شادی هستند.

خال اضافه کرد: گاهی اوقات شاهد انتشار مطالب رنجش آمیزی و غیرکارشناسی در فضای مجازی هستیم که باید در خصوص آن به صورت کامل شفاف سازی و جواب داده شود.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) نیز بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

برچسب‌ها بهشت زهرا(س) شهرستان ری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا س شهرستان ری بهشت زهرا س شهرستان ری سازمان بهشت زهرا س ۵۰ سالگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی نراقی گفت: در جشنواره ریواس، برنامه‌هایی در قالب شعرخوانی، خواندن متون ادبی و طنز با لهجه راونجی، اجرای موسیقی سنتی، بازی‌های بومی و محلی، طبخ غذاهای سنتی و چیدن ریواس از کوه مروار و دره اجرا شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری بیست و ششمین جشنواره ریواس را ایجاد روحیه نشاط و همدلی و معرفی و شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های راونج که دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در زمینه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال گفت: برگزاری این جشنواره‌ها علاوه بر توسعه گردشگری می‌تواند موجب نشاط اجتماعی شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با بیان اینکه روستای راونج با داشتن مزیت‌های مختلف کشاورزی می‌تواند میزبان جشنواره‌های متعدد دیگری نیز باشد، افزود: ظرفیت‌هایی همچون امامزادگان سلیمان و پیرداوود، دشت ریواس و دره راونج از جمله ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فرد این منطقه است.

کد خبر 6095881

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید