Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت افزون بر 15 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی در سه  ماهه اول امسال خبر داد وگفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با تلاش حداکثری در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات حمایتی در سرفصل‌های مختلف از پانزدهمین استان به هشتمین استان صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مسعودیان راد، 31تیرماه به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریور سال ۹۵ در استان سمنان اشاره و اظهار کرد: اعطای تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یک ابزار خدمت رسانی است و با رویکرد اسلامی و مردمی  است که با تعاملات درون سازمانی باید در مقوله افزایش سپرده‌‎گذاری خیرین گام‌های عظیمی بردارد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در سه ماهه سال جاری هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه بااعتبار هفت‌ میلیارد ۷۵۰ تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان سمنان پرداخت‌شده است.

مسعودیان راد با بیان اینکه در سه  ماهه نخست سال جاری ۱۱۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند، یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی ایفاء می‌کند.

وی ادامه داد: در این مدت سه  ماهه یک‌هزار و ۳۷ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف بااعتبار پنج میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اقدامات این دستگاه حمایتی در حوزه مسکن بیان کرد: ۲۴ فقره تسهیلات درحوزه مسکن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق ولایت خدمات متنوعی دارد افزود: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیرین و نیکوکاران به نیازمندان و...از دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته امداد سمنان تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود