Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:06:48 GMT

«گیسوم» در انتظار پروانه نمایش

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۱۸۶

«گیسوم» در انتظار پروانه نمایش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی عنوان فیلمی سینمایی است که فیلمبرداری آن سال گذشته در تهران و شمال کشور انجام شده و هم‌اکنون با اتمام کامل مراحل فنی در نوبت دریافت پروانه نمایش قرار دارد. با صدور پروانه نمایش، این فیلم در اولین فرصت در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پگاه آهنگرانی، رضا داوودنژاد، مارال بنی‌آدم، حسین صوفیان، شبنم گودرزی، سلمان فرخنده و شاهرخ فروتنیان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی پشت دوربین «گیسوم» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: مونا یزدانی، طراح چهره‌پردازی: کامران خلج، صدابردار: حسین بشاش، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: صبا علیزاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: منصور میرشکاری، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، جانشین تولید: مهدی بحری، مدیران تدارکات: زنده‌یاد ابراهیم شیروانی، عبدالرضا بهرامی، دستیار فیلمبرداری: احمد گودرزی، منشی صحنه: تهمینه مرتضوی، محصول شرکت سینمایی فدک فیلم.

کد خبر 4979376 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا داوودنژاد پگاه آهنگرانی سلمان فرخنده احمد گودرزی صبا علیزاده پروانه نمایش محمد رسولی مهدی سعدی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما شبکه سه سیما انیمیشن شیوع کرونا سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی