Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:15:02 GMT

خبر مهم سفیر انگلیس در خصوص صدور ویزا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۳۶۰

خبر مهم سفیر انگلیس در خصوص صدور ویزا

به گزارش جماران، راب مک ایر در ویدیویی اعلام کرد: با وجود چالش  کرونا برخی درخواست سفر به انگلیس دارند از این رو اعلام میکنم به عنوان بخشی از مراحل بازگشایی مرکز ویژه بریتانیا در سراسر دنیا، مرکز ویژه تهران در میدان آرژانتین از پنج مرداد دوباره شروع به همکاری خواهد کرد.

وی گفت روند دریافت ویزای بریتانیا شفاف و عادلانه است اما متقاضیان باید مدارک مورد نظر و معیارهای لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دریافت ویزا نیاز به هیچ دلال و واسطه‌ای نیست و کار به طور آنلاین انجام می‌شود. هر هفته وقت ملاقات داده می‌شود و آنلاین می‌توانید وقت آنلاین دریافت کنید. 

 

اخبار مرتبط کناره گیری شاهزاده انگلیسی و همسرش از خاندان سلطنتی سفیر انگلیس در تهران: آرام کردن سطح تنش‌ها در خلیج فارس اولویت اول سفارت و بریتانیا است پرده برداری سفیر ایران در انگلیس از شیطنت یک رسانه خارجی لو رفتن پیام های محرمانه سفیر انگلیس در آمریکا که علیه ترامپ نوشته بود ماجرای «ضیافت افطار» در سفارت انگلستان چیست؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انگلیس بریتانیا جماران ویزا سفیر انگلیس در تهران صدور ویزای انگلیس سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ناتینگهام فارست

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748668

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند