Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:41:00 GMT

اداره برق آستارا برنامه خاموشی اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۳۶۲

اداره برق آستارا برنامه خاموشی اعلام کرد

فرزین بهامین روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق پیگیری و هماهنگی با دیسپاچینگ مرکز استان گیلان، فیدرهای فشار متوسط برق مناطق حیران، آستارا و مسیر لوله گاز این شهرستان در روز سه شنبه ۳۱ تیرماه برای چند ساعت قطع خواهد شد.

وی افزود: فیدر حیران از ساعت ۱۲ تا ۱۴ از شهرک عباس آباد ، قلعه، باغچه سرا تا تونل را شامل می شود و فیدر آستارا از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از پمپ بنزین فرجامی، میدان لا، خیابان اصلی فلکه گاز، رستمیان، فرمانداری، تله سیفی، حکیم نظامی و بانک ملی را دربرمی گیرد و فیدر لوله گاز نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مسیرهای هتل اسپیناس ، دانشگاه آزاد، محدوده چهارراه حکیم نظامی، پل احمد، قنبر محله و کشاورز را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره برق آستارا ادامه داد: ساعات اعلام شده، احتمالی است و رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه از سوی مشترکان، سبب پایداری شبکه توزیع و جلوگیری از قطع برق خواهد شد.

از ۴۹ هزار مشترک برق در آستارا ۷۱ درصد مسکونی، ۱۷ درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و عمومی است و در این شهرستان در فصل تابستان و هوای شرجی مصرف برق افزایش می یابد.

شهرستان گردشگرپذیر و مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق برق پروندهٔ خبری مصرف برق در فصل گرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق برق آستارا انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالامیر یاقوتی، استفاده از کولر گازی به جای کولر آبی در مناطق عادی و معتدل کشور را با افزایش ٣ برابری مصرف برق و افزایش ٨ برابری نرخ برق همراه دانست که در مجموع قبض برق مشترک خانگی را به ٢٤ برابر افزایش می‌دهد.

وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.

وی الگوی مصرف مناطق عادی در فصل گرم را ٣٠٠ کیلووات ساعت عنوان کرد و افزود: هزینه برق مشترکان خانگی که از کولرهای آبی استفاده می‌کنند در هر دوره ٢ ماهه حدود ٨٠ هزار تومان است که در صورت جایگزینی کولر گازی، مصرف سرمایشی از ١٠٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت به بیش از ٧٠٠ کیلووات ساعت افزایش می‌یابد که با احتساب مصرف سایر لوازم برقی، مصرف دوره بیش از ٣ برابر افزایش و از ٣٠٠ کیلووات ساعت به حدود ٩٠٠ تا ١٢٠٠ کیلووات ساعت می‌رسد و مشترک باید بیش از ٢ میلیون تومان هزینه برق پرداخت کند.

یاقوتی با اشاره به تقسیم بندی کشور به ٥ اقلیم آب و هوایی شامل مناطق گرم یک تا ٤ و مناطق عادی گفت: تقریباً ٨٠ درصد مشترکان خانگی در مناطق عادی و معتدل مانند شمال غرب و شمال شرق کشور ساکن هستند که استان‌های تهران‌، زنجان، قزوین، همدان و لرستان، اغلب مناطق استان کردستان و کرمانشاه همچنین بخش‌هایی از اصفهان را در بر می‌گیرد.


کد خبر 847549 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم برق قیمت - برق

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس