Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@03:15:12 GMT

وزیر نیرو: امیدواریم خاموشی صفر را محقق کنیم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۳۸۱

وزیر نیرو با اشاره به گرمای پایدار هوا در روز‌های اخیر و افزایش مصرف برق، گفت: آمادگی خوبی در واحد‌های تولیدی داریم و امیدواریم در این شرایط کرونایی از این گردنه اوج بار به سلامت عبور و خاموشی صفر را محقق کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای رضا اردکانیان، وزیر نیرو به همراه تعدادی از مسئولان شرکت‌های آب و برق و به منظور ارائه گزارشی از وضعیت آب و برق کشور در کمیسیون انرژی مجلس حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر نیرو با اشاره به تابستان زودرس و گرمای پایدار هوا به ویژه در هفته اخیر، افزود: آمادگی‌های خوبی در واحد‌های تولیدی وجود دارد و مطابق برنامه تولید حدود ۹۰۰ هزار مگاوات برق در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در وزارت نیرو به صورت شبانه روزی مشغول تلاش و فعالیت هستند و با وجود همه مشکلات، حداکثر توان خود را به کار گرفته ایم.

وزیر نیرو با اشاره به اطلاع رسانی‌ها در زمینه همکاری مردم در کاهش مصرف برق، تصریح کرد: ان شالله از این گردنه اوج بار به ویژه در شرایط کرونایی کشور، به سلامت عبور و خاموشی صفر را محقق می‌کنیم.

آقای اردکانیان افزود: طی ۲ سال اخیر، تولید انرژی نسبت به سال‌های گذشته رکورد زده و انرژی بیشتری به بخش صنعت و تولید عرضه شده، در عین حال نیز تعهدات صادراتی نیز ایفا شده است. برچسب ها: وزیر نیرو ، گرما ، مصرف برق ، خاموشی ، نیروگاه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر نیرو گرما مصرف برق خاموشی نیروگاه وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد