Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:53:24 GMT

ظریف عازم مسکو شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۵۶۴۷

ظریف عازم مسکو شد

وزیر امور خارجه کشورمان امروز تهران را به مقصد مسکو ترک تا درباره مسایل مختلف بین المللی و روابط دوجانبه با مقامات روسی دیدار و گفت‌وگو کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است در این سفر علاوه بر تقدیم پیام حسن روحانی به ولادیمیر پوتین با سرگئی لاوروف همتای روس خود درباره برجام، تحولات منطقه ای و جهانی و روابط دوجانبه مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر ظریف به مسکو به بلافاصله بعد از سفر وی به عراق صورت می گیرد.

برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتینظریف در کردستان عراق: همسایگان اولویت ما هستنددیدار ظریف با نخست وزیر اقلیم کردستان عراقظریف فردا راهی روسیه می‌شود


انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,89,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برجام اخبار "روسیه" ظریف قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط برجام اخبار "روسیه" ظریف پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ عراق|افزایش شمار شهدای انفجار دیالی؛ حشد شعبی قاتلان فرمانده ارشد پلیس را مجازات کرد ۲ الکاظمی در گفتگو با عکاظ : من و دوستم بن سلمان درباره آغاز مرحله جدیدی از روابط هم‌عقیده‌ایم ۳ گشایش کانال مالی انتقال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به ایران ۴ گزارش| سفر نخست وزیر عراق به ایران/ تهران چه انتظاری از الکاظمی دارد؟ ۵ هایکو ماس: اروپا به روسیه نیاز دارد ۶ اولین واکنش رسمی آمریکا به برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه ۷ زخمی شدن ۷ سرباز سوری در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق ۸ برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین مهمترین اخبار بین الملل برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین گزارش| سفر نخست وزیر عراق به ایران/ تهران چه انتظاری از الکاظمی دارد؟ ایرج مسجدی: روابط ایران-عراق در همه زمینه‌ها گسترش می‌یابد جلالی: ایران به سلاح‌های جدید روسیه علاقه‌مند است/ هشدار درباره مرگ برجام مهمترین اخبار تسنیم قالیباف:اولویت های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲ میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰ تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام اخبار روسیه ظریف برجام اخبار روسیه ظریف موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف پیام روحانی برای پوتین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک رسانه آلمانی جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین را فاش کرد.

روزنامه آلمانی «دی ولت» در گزارشی اعلام کرد که روسیه و اوکراین در بهار ۲۰۲۲ به توافق صلح نزدیک بودند. در آن توافق کی یف آماده تعهد به بی طرفی بود. با این حال اصرار مسکو بر اینکه اوکراین، زبان روسی را دومین زبان رسمی خود قرار دهد یکی از موانع بود.

این روزنامه آلمانی با استناد به یک سند ۱۷ صفحه‌ای به تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲، مدعی شد که توافقی میان مسکو و کی یف انجام شده بود و قرار بود هرگونه اختلاف باقی مانده در نشست بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و همتای اوکراینی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به نوشته این رسانه آلمانی، بنا به مفاد این توافق اوکراین متعهد به بی‌طرفی دائم می‌شد و موافقت می‌کرد که به سلاح‌ها و نیروهای خارجی اجازه ورود به این کشور را ندهد. همچنین کی یف بنا به توافق مذکورتضمین می‌کرد که مانورهای نظامی با دیگر کشورها برگزار نخواهد کرد.

در مقابل، روسیه متعهد می‌شد که دیگر به اوکراین حمله نکند و کی‌یف می‌توانست تضمین‌های امنیتی را از آمریکا، انگلیس، فرانسه و چین دریافت کند.

کد خبر 6090259

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم