Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «راب مک ایر» سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در پیامی ویدئویی از آغاز فعالیت مجدد مرکز روادید بریتانیا در تهران خبر داد و عنوان کرد: خیلی‌ها در ایران می‌خواهند با وجود چالش‌های ویروس کرونا به بریتانیا سفر کنند، خیلی از مردم با ما تماس گرفته و در رسانه‌های اجتماعی پیغام گذاشتند و درباره بازگشایی زمان مرکز ویزا (روادید) سؤال پرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان بخشی از بازگشایی مرکز ویزای بریتانیا در سراسر دنیا، مرکز ویزای تهران که در میدان آرژانتین مستقر است، از یکشنبه پنج مرداد دوباره شروع به فعالیت خواهد کرد.

راب مک ایر همچنین خطاب به متقاضیان یادآور شد: روند دریافت ویزای بریتانیا شفاف و عادلانه است، ولی شما باید تمام مدارک مرتبط را ارائه و معیارهای مورد نظر را داشته باشید.

سفیر بریتانیا با ذکر این نکته که برای دریافت ویزا نیاز به هیچ واسطه و دلالی نیست، اظهار داشت: همه اطلاعات مورد نیاز فرد متقاضی به صورت آنلاین موجود است. در هر هفته وقت ملاقات داده می‌شود و هر کسی می‌تواند به صورت آنلاین مستقیما برای دریافت وقت ملاقات اقدام کند.

وی در پایان گفت: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام کنند، می‌توانند آخرین جزییات مربوط به روند دریافت ویزا و اقدامات بهداشتی مربوط به ویروس کرونا که برای محافظت مراجعه کنندگان و کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در قسمت ایران در وب سایت VFS دریافت کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دریافت ویزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید