Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: احسان خودش هم تمایل ندارد در این شرایط ارزی به خارج از کشور سفر کند اما دغدغه بازگشت به تمرینات را دارد و با توجه به اینکه شرایط درمان در ایران برای عمل او فراهم است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کیکاووس سعیدی درباره مخالفت هیئت اجرایی با اعزام احسان حدادی به آلمان برای عمل خار پاشنه پا گفت: احسان حدادی از قهرمانان بزرگ ماست و رویکرد ما هم این است که از ورزشکاران و قهرمانان حمایت تمام قد داشته باشیم به خصوص رشته‌های المپیکی و کسانی که موفق به کسب سهمیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برخی محدودیت‌ها وجود دارد  اما با این حال ما همیشه در کنار ورزشکاران هستیم.

وی افزود: احسان خودش هم تمایل ندارد در این شرایط ارزی به خارج از کشور سفر کند چرا که دغدغه بازگشت به تمرینات را دارد. با توجه به اینکه شرایط درمان او در ایران فراهم است این موضوع به فدراسیون پزشکی ورزشی سپرده شده است. به هر حال هیئت اجرایی برای پرداخت هزینه خارج از کشور او به نتیجه نرسید. 

دبیر کمیته ملی المپیک همچنین در واکنش به حق جلسه بعضی کمیسیون های کمیته ملی المپیک از جمله کمیسیون محیط زیست که به ۲۰۰ هزار تومان هم می رسد، اظهار کرد: ما ۱۸ کمیسیون داریم که در خود کمیته بین‌المللی  المپیک هم هست. در اساسنامه ما هم آمده که این کمیسیون‌ها به عنوان کمیسیون مشورتی و نه اجرایی تشکیل بشود. یک عده باید فکر کنند و ایده بدهند. بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان در حوزه ورزش و علمی و فرهنگی را جمع کرده‌ایم که همگی استاد دانشگاه هستند و سطح علمی بالایی دارند.

سعیدی گفت: پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان در ماه هزینه ایاب و ذهاب است و مبلغی برای جبران خدمت نیست.پرداختی براساس آیین‌نامه است و هر کمیسیون هم ماهی یکبار جلسه دارد. در روزهای کرونایی هم جلسه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود. ما از خدمات اعضای کمیسیون‌ها استفاده می‌کنیم. بعضی دوستان کم لطفی می‌کنند و می‌گویند جلسات کمیسیون‌های ما خروجی ندارد.

دبیر کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سئوال که خروجی کمیسیون محیط زیست چه بوده است؟ گفت: چند برنامه زیست محیطی و زیست فرهنگی برگزار شد؛ مثل چاپ کتاب و بروشور. در حوزه اجرایی و عملیاتی برنامه‌هایی با مشارکت شهرداری برگزار شد. گزارش و عکس‌ها در آرشیو کمیته ملی المپیک موجود است. یکی از مأموریت‌های ما در کمیته المپیک، کمک به محیط زیست است.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: احسان حدادی کیکاووس سعیدی کمیسیون کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک خارج از کشور کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند