Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-وزیر بهداشت از تشکیل کمیته‌ای مشترک میان مجلس و وزارت خانه متبوع خود برای حل مشکلات جاری کشور خبر داد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان در حاشیه جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس سوالاتی را مطرح کردند که بر اساس دلسوزی‌ها و نگرانی‌های خود از مسائل کشور و خیز مجدد ویروس کرونا در برخی استان‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه ارتباط ما با نمایندگان بسیار با تعامل و همسویی همراه است.

وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: ما در رفع نگرانی نمایندگان مباحثی را مطرح کردیم و قرار شد کمیته مشترکی که برخی معاونینم در آن حضور دارند مسائل را در کمیسیون بهداشت پیگیری کنیم و این کمیته به عنوان یک اتاق فکر اگر راهکار‌های مناسبی برای حل سریع‌تر و مناسب‌تر مسائل کشور داشتند را مطرح کنند؛ قطعا وزارت بهداشت هم همراهی خواهد کرد.

وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: برخی نمایندگان درباره کمبود‌ها در برخی مناطق‌ محروم کشور درخواست‌هایی داشتند که قرار شد به این موضوع رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی