Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار هیأتی از جبهه مردمی فلسطین و جنبش حزب‌الله بر ضرورت بسیج توان گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله با توطئه آمریکایی-صهیونیستی تأکید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از جبهه مردمی فلسطین به ریاست «ابوکفاح غازی» با «زید ماهر» مسؤول جنبش حزب‌الله در منطقه صیدا دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، در بیانیه‌ای صادر شده آمده است: دو طرف درباره حمله وحشیانه‌ای که مقاومت در منطقه بویژه لبنان با آن روبروست به علاوه توطئه‌ها برای نابودی مسأله فلسطین، بحث و تبادل‌نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه بر ضرورت همبستگی تمام تلاش‌ها و توان گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله با توطئه آمریکایی-صهیونیستی بویژه اقتصادی تأکید شده و آمده است، آنها پس از آنکه در تمام توطئه‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، رسانه‌ای و فرهنگی شکست خورده‌اند به فشار اقتصادی روی آورده‌اند و این موضوع بر کم شدن قدرت آمریکا و ادوات آن در منطقه به برکت فداکاری‌های جبهه مقاومت دلالت دارد.

در پایان این بیانیه به ایستادگی ملت فلسطین که در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوزهای هر روزه آن مقاومت می‌کنند، درود فرستاده شده و بر ضرورت کار برای تقویت جبهه داخلی و وحدت فلسطینی تأکید شده تا این وحدت، قویترین سلاح در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت حزب الله جبهه مردمی برای ازادی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه