Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا با دفاع از برخی اقدامات خرابکارانه در تاسیسات زیرساختی ایران، هشدار داد در صورت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، غرب آسیا باید برای تغییرات بزرگی آماده شود.

«جان بولتون» مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید امروز (سه‌شنبه) به رژیم صهیونیستی توصیه کرد در مسائل امنیتی منتظر دولت کنونی آمریکا نماند و خود وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون در مصاحبه با شبکه رادیویی «گالاتز» موسوم به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، درباره حوادث اخیر در برخی تاسیسات ایران از جمله تاسیسات اتمی نطنز مدعی شد: «هر کسی این کارها را انجام می‌دهد، کاملا از او حمایت می‌کنم. شاید این‌ها کار مخالفان رژیم ایران باشد، شاید مأموران خارجی باشند، شاید هم ترکیبی از هر دو. این انفجارها دقیقا چیزی است که نیاز داریم».

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم‌پست» به نقل از این مصاحبه رادیویی، وی با اشاره به مشخص نبودن آینده سیاسی دولت آمریکا، ادعا کرد: «اکنون زمان آن است که اسرائیل برای منافع امنیت ملی خودش اقدام کند».

این سیاستمدار آمریکایی همچنین افزود که اگر «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در این کشور مجددا پیروز شود و بار انتخابات از دوشش برداشته شود، منطقه غرب آسیا باید برای تغییرات بسیار بزرگی آماده شود.

بولتون در این باره توضیح داد: «شانس کناره‌گیری کردن ترامپ از انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از نوامبر تقریبا صفر است. او نمی‌خواهد بازنده شود اما این ایده که قبل از انتخابات کناره‌گیری کند نیز از نظرم ممکن نیست... هر کسی که نگران اتفاقات فعلی در خاورمیانه است، باید از دور دوم [ریاست‌جمهوری] ترامپ بترسد».

وی پیشتر نیز با هشدار به صهیونیست‌ها درباره پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر، مدعی شده بود او احتمالا برای نزدیک شدن به ایران تلاش خواهد کرد.

بولتون که چند هفته‌ای است با خبر انتشار کتاب خاطرات خود درباره زمان فعالیت در این سمت جنجال‌ساز شده، پیشتر نیز ضمن دمدمی مزاج خواندن رئیس‌جمهور آمریکا، مدعی شد خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران، فرح‌بخش‌ترین لحظه زمان حضور وی در این سمت بود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، متن اطلاعیه کاندیداهای مرحله دوم ائتلاف انتخاباتی امناء به شرح ذیل است:

«مردم شریف و انقلابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

با سپاس بی‌کران از حضور آگاهانه شما عزیزان در مرحله اول انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، اینک و در آستانه دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما امضا کنندگان ذیل به عنوان کاندیداهای انتخابات دور دوم ائتلاف اُمناء اعلام می‌داریم که بر عهدمان با شما پایبندیم و چنانچه با رأی شما عزیزان به مجلس شورای اسلامی راه یابیم، ضمن پیگیری مجدانه و خستگی ناپذیر مشکلات تهران بزرگ، تلاش خواهیم کرد تا شعار تغییر به نفع مردم را جامه عمل بپوشانیم و برای اصلاح وضعیت اقتصادی و فرهنگی، تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

بنابر این همانطور که در دور اول انتخابات بدون لکنت از لزوم تغییر و تحول در ساختار و مدیریت مجلس آینده سخن گفتیم، در دور دوم انتخابات هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم که حضورمان در لیست‌های انتخاباتی دیگر به معنای پذیرش هیچ شرطی در خصوص استمرار مدیریت فعلی نیست و مطابق خواست صریح مردم، حتما در مجلس آینده برای تحقق این موضوع تلاش خواهیم کرد.

۱- سید نظام الدین موسوی (کد انتخاباتی: ۵۶)

۲-احمد نادری (کد انتخاباتی: ۵۷)

۳- ابراهیم عزیزی (کد انتخاباتی:۴۶)

۴-پیمان فلسفی (کد انتخاباتی: ۴۸)

۵-سمیه رفیعی (کد انتخاباتی:۳۴)

۶-ابوالفضل ظهره وند (کد انتخاباتی:۴۵)

۷-محمد سراج (کد انتخاباتی:۳۷)

۸-ابوالقاسم جراره (کد انتخاباتی:۲۷)

۹-زینب قیصری (کد انتخاباتی:۵۱)

۱۰-ریحانه اخلاقی (کد انتخاباتی:۲۳)

۱۱-صالح اسکندری (کد انتخاباتی: ۲۴)

۱۲-سید مرتضی محمودی (کد انتخاباتی: ۵۴)

۱۳-بیژن نوباوه وطن (کد انتخاباتی:۵۹)

۱۴-حسین صمصامی (کد انتخاباتی: ۴۱)

۱۵-مجتبی رحماندوست (کد انتخاباتی: ۳۱)

۱۶-مهدی شریفیان (کد انتخاباتی: ۳۹)»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904433

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • رد ادهاهای رژیم اسرائیل درنامه ایران به شورای امنیت
  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس اسرائیل
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا