Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۵۵ نفر از افراد کم درآمد یا با درآمد متوسط در کهگیلویه و بویراحمد برای طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کرده اند.

او بیان کرد: احراز هویت متقاضیانی که در مرحله نخست نام نویسی کرده اند انجام شده و سنجش شرایط ثبت نام کنندگان مرحله دوم این طرح نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون۷۰هزار و ۳۸۴ متر مربع زمین در مناطق مختلف استان برای احداث واحد‌های مسکونی اقدام ملی در استان اختصاص یافته است.

جنتی افزود: این میزان زمین برای احداث ۵۴۸ خانه اختصاص یافته است.

او بیان کرد: عملیات آماده سازی و تسطیح زمین‌های واگذار شده با استفاده از ماشین آلات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شده است.

جنتی گفت: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان جایگزین مسکن مهر با هدف تامین مسکن مناسب برای اقشار کم درآمد و میان درآمد در سال ۱۳۹۸ توسط دولت ارائه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به عنوان اجراکننده برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد پیش از این درباره طرح اقدام ملی مسکن گفته بود: متراژ هر واحد مسکونی ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است که بستگی به مراحل تکمیل نقشه و تایید آن دارد.

پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه تعداد طبقات این واحد‌های مسکونی دو طبقه تا چهار طبقه طراحی شده است افزود: در سایت‌های طرح اقدام ملی مسکن فضای آموزشی، مذهبی، بهداشتی و تجاری پیش بینی شده است.

او گفت: تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کهگیلویه و بویراحمد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم