Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:05:43 GMT

لزوم توسعه فضاهای آموزشی در «پارسیان»

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۱۲۲

لزوم توسعه فضاهای آموزشی در «پارسیان»

فرماندار پارسیان با اشاره به رشد جمعیت دانش آموزی گفت: توسعه فضاهای آموزشی در پارسیان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، مجتبی رضاپور در حاشیه بازدید از روند احداث مدارس مشارکتی دولت و خیرین قابل افتتاح در هفته دولت و دهه فجر اظهار کرد: توسعه فضاهای آموزشی در پارسیان یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه و رونق صنایع انرژی بر و موقعیت استراتژیکی شهرستان پارسیان و رشد جمعیت در آینده ی نزدیک، افزود: با توجه به نیاز شهرستان پارسیان در توسعه فضاهای آموزشی، لازم است تدابیر و برنامه‌ریزی‌های در این زمینه به صورت جدی و کارشناسی انجام شود.

فرماندار پارسیان همچنین در ادامه به رشد جمعیت دانش آموزی در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با رشد جمعیت دانش آموزی می‌طلبد تا فضاهای آموزشی در این شهرستان نیز با توسعه همراه شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز دانش آموزان در تمامی مقاطع باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارسیان بیان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان از منابع دولتی به غیر از منابع مالی خیرین در پروژه‌های آموزش و پرورش پارسیان تا کنون تخصیص و جذب گردیده است

لازم به ذکر است، در طی این بازدید مراحل پیشرفت کار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به دستگاه‌های مربوطه جهت تسهیل در ارائه خدمات و پشتیبانی لازم جهت رفع مشکلات موجود و بهره‌برداری آن در موعد مقرر صادر شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانش آموزان رشد جمعیت پارسیان توسعه فضاهای آموزشی فضاهای آموزشی رشد جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی