Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:18:17 GMT

بایدن خط و نشان کشید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۶۲۲

بایدن خط و نشان کشید

 

به گزارش تابناک به نقل از آسوشیتدپرس، بایدن در بیانیه‌ای گفت، با دخالت خارجی به عنوان "عمل مخالفی که تأثیر عمده‌ای بر روابط بین آمریکا و دولت کشور دخالت‌کننده می‌گذارد"، برخورد می‌کند. او از دونالد ترامپ بابت عدم انجام اقدامات کافی در پاسخ به ارزیابی آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا از اینکه روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دخالت کرده، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در این باره اظهار کرد: چنان چه یک قدرت خارجی بی‌پروا دست به این انتخاب بزند که در دموکراسی ما دخالت کند، به عنوان رئیس جمهور در پاسخ به آن تردید نکرده و هزینه‌های پایدار و ماندگار بر آن کشور تحمیل خواهم کرد.

هشدارهای جدید بایدن، به نگرانی‌ها از بابت اینکه بازیگران خارجی می‌توانند سعی در تأثیر بر رأی داشته باشند یا اطلاعات غلط ایجاد کنند، اضطرار تازه‌ای می‌بخشد. بایدن هفته گذشته گفت شروع به دریافت داده‌های اطلاعاتی کرده و هشدار داد که روسیه، چین و دیگر مخالفان در حال تلاش برای تضعیف انتخابات هستند. او هیچ شاهدی در این باره ارائه نداد، اما گفت روسیه بعد از ۲۰۱۶ هنوز در این موضوع درگیر است و چین نیز در تلاش‌هایی برای ایجاد تردید در فرآیند انتخاباتی آمریکا درگیر است.

این نامزد پیش‌فرض دموکرات دوشنبه شب در جریان برگزاری یک خیریه آنلاین گفت: قرار است سخت باشد، در حال حاضر هیچ کاری از دستم برنمی‌آید جز اینکه در این باره صحبت کرده و آن را ابراز کنم. اما این یک نگرانی جدی است. این موضوع (دخالت خارجی در انتخابات)، نقض حاکمیت ما است.

وی هم‌چنین در مصاحبه‌ای با شبکه "ان‌بی‌سی" گفت: ولادیمیر پوتین می‌داند که من در آنچه می‌گویم جدی هستم.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماده 474 ماده 477 احمد پورمخبر روح الله رجایی سید محمود موسوی مجد آسوشیتدپرس بایدن انتخابات 2020 ماده 474 ماده 477 احمد پورمخبر روح الله رجایی سید محمود موسوی مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است

کاردار ایران در لندن در پیامی اعلام کرد که جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ها به حامیان نسل کشی در غزه در غرب است.

به گزارش ایسنا، «سید مهدی حسینی متین» در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه مجازی ایکس نوشت: دانشگاه یورک اعلام کرده است که دیگر در شرکت‌هایی که عمدتا سلاح‌ها و محصولات یا خدمات نظامی مرتبط می‌سازند یا می‌فروشند، سرمایه گذاری نمی‌کند.

وی این اقدام دانشگاه یورک متاثر از تحولات و اعتراض‌های دانشجویی در سراسر دنیا دانست و گفت: جنبش دانشجویی امروز در خط مقدم اعتراض‌ها به حامیان نسل‌کشی در غزه در غرب است.

شایان ذکر است، این تصمیم به دنبال درخواست اعضای جامعه یورک براق قطع این روابط سرمایه گذاری و تجدید تعهدات دانشگاه در قبلا ماموریت‌های خود در راستای منافع عمومی است.

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ نفر نیز بازداشت شده‌اند. این اعتراضات به دانشگاه‌ها در کشورهای دیگر از جمله دانشگاه‌های اروپایی نیز کشیده شده است. بر اساس آمار ارائه شده توسط ان. بی. سی، دانشجویان دست کم ۴۰ دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند و این تحصن‌ها با وجود هشدار و دخالت پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم