Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@07:47:23 GMT

واکنش هاشمی نسبت به تعطیلی مترو

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۶۶۴۷

هاشمی درباره پیشنهاد تعطیلی مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا در پایتخت توضیحاتی داد. ناطقان:  محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران بود و اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند و این فرصت مغتنمی برای ضدعفونی شورای شهر تهران است و این تعطیلی بدین معنا نیست که اعضا در محل کار خودحضور ندارند و ما تنها جلسه صحن نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از نطق عضو شورای شهر تهران وارد بررسی نامه اعتراضی فرمانداری تهران شدیم و اعضا رای به اصلاحات دادند و پس از آن وارد بررسی نظام‌نامه فعالیت اجتماعی شدیم و یک فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی درباره آخرین خبرها از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد: بحث اوراق مشارکت و خرید واگن مطرح شده است اما باید گفت مشکل اصلی در سیستم کاغذ بازی اداری است و همین امر موانعی را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که مطرح شد معرفی بانک عامل برای انتشار اوراق و تضامین است و شهرداری تهران برای حل مشکل های موجود فعال است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعطیلی‌ مترو با توجه به شیوع کرونا افزود: برای تعطیلی مترو با توجه به شیوع کرونا من اظهار نظر نمی کنم و بعید است بتوانند مترو را تعطیل کنند.
برچسب ها: مترو ، تعطیلی ، ناطقان ، هاشمی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مترو تعطیلی ناطقان هاشمی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تعطیلی روز‌های هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشور‌ها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشور‌ها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران