Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: تاکنون ۵ هزار نفر از افراد متقاضی دستفروشی در سامانه سامان بازار صحت‌سنجی شده و جانمایی آنان در بازارهای موجود انجام شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید علی مفاخریان با اشاره به مصوبه ساماندهی صنایع و مشاغل سیار و بی کانون شورای شهر اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی موجود در مدیریت و ساماندهی دستفروشان،نیاز به ابزاری برای نظارت و جانمایی دستفروشان و بساط گستران درفضای شهری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستفروشی و بساط گستری هم اکنون یک ضرورت کسب و کار یا جاذبه گردشگری در در بسیاری از شهرها تلقی می‌شود اما اگر تسهیلات برای دستفروشان بدون در نظر گرفتن معیارهای دقیق اختصاص یابد، ممکن است زمینه مهاجرت افراد از سایر شهرها به پایتخت را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد، افزود :علاوه بر شرکت ساماندهی شرکت شهربان و حریم بان، اداره اماکن، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و ذینفعان دیگری مانند اتحادیه اصناف در ساماندهی دستفروشان نقش زیادی ایفا می‌کنند.

مفاخریان با تأکید بر نقش نرم‌افزار سامان بازار در هوشمند سازی ساماندهی دستفروشان، گفت: طراحی و برنامه ریزی این نرم‌افزار به شکلی است که علاوه بر شناسایی دستفروشان و طبقه بندی آنها، ظرفیت‌های موجود در شهر را به اشتراک می‌گذارد. در واقع این نرم افزار می‌تواند بانک اطلاعاتی از متقاضیان دستفروشی را فراهم کند، سپس افراد واجد شرایط شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: تاکنون 5هزار نفر از افراد متقاضی دستفروشی صحت سنجی شده و جانمایی آنان در بازارهای موجود انجام شده است البته این سامانه هنوز عملیاتی نشده و در دسترس عموم قرار نگرفته چرا که در حال حاضر در حال رفع نقص‌های نهایی آن هستیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اضافه کرد: سامانه سامان بازار فضای نامنظم فعلی را نظم بخشی می‌کند همین‌طور فرصت تأمین زیرساخت‌هایی مانند تعبیه غرفه،تامین روشنایی، ایجاد پارکینگ و سرویس بهداشتی را فراهم می‌کند. علاوه برآن برنامه ریزی برای چیدمان بازار و جلوگیری از تداخل مشاغل سیار و واحدهای ثابت می‌تواند با استفاده از این سامانه به راحتی انجام گیرد.

مفاخریان با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی عنوان کرد : ساماندهی دستفروشان در خیابان‌های پایتخت علاوه بر اشتغال جمعی از افرادی که معیشت آنان وابسته به بساط گسترانیست، زمینه‌ای برای ارائه محصولات ارزانتر هم فراهم می‌کند.

لزوم توجه شهرداری تهران به ارائه گزارش اجرای مصوبات شورامدیران ارشد شهرداری تهران تصمیمات غیرقابل توجیهی برای حقوق کارکنان گرفته‌اندتذکر میلانی به شهرداری تهران درباره خرابی پل‌های مکانیزه در بزرگراه‌ها

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... مدیران ارشد شهرداری تهران تصمیمات غیرقابل توجیهی برای حقوق کارکنان گرفته‌اند لزوم توجه شهرداری تهران به ارائه گزارش اجرای مصوبات شورا تذکر میلانی به شهرداری تهران درباره خرابی پل‌های مکانیزه در بزرگراه‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیران ارشد شهرداری تهران تصمیمات غیرقابل توجیهی برای حقوق کارکنان گرفته‌اند لزوم توجه شهرداری تهران به ارائه گزارش اجرای مصوبات شورا تذکر میلانی به شهرداری تهران درباره خرابی پل‌های مکانیزه در بزرگراه‌ها واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ مجله معتبر لنست: کاهش جمعیت ایران در سال ۲۱۰۰ به ۷۰ میلیون نفر! ۲ قتل ۲ فرزند توسط پدر ۳ چگونه می‌توان سیارکها را از زمین دور کرد؟ ۴ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۵ پژوهشگران دانشگاه آکسفورد به یک واکسن ضد کرونای ایمن دست یافتند ۶ دستگیری تعدادی از کارمندان یکی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران ۷ عبور یک سیارک از فاصله ۲ میلیون مایلی زمین ۸ اعدام "جاسوس CIA و موساد" پاسخ قاطع قوه قضائیه به #اعدام-نکنید ترامپ مهمترین اخبار اجتماعی روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! دولت برای حل مشکلات حمل‌و‌نقل عمومی تهران نه پول می‌دهد نه اجازه تولید و واردات! آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۲۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار حمله هوایی نیروهای آمریکایی علیه طالبان/ آیا توافقنامه قطر نقض شده است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران ساماندهی صنایع و مشاغل ساماندهی دستفروشان شهرداری تهران شرکت ساماندهی سامان بازار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !