Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت سکه بعد از ریزش نرخ‌ها در بازار ارز با 800هزار تومان کاهش به کانال 9میلیون تومانی سقوط کرد؛ هر گرم طلای 18 عیار هم به مرز 900هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازارهای ارز، سکه و طلا از روز گذشته روند نزولی داشتند و این روند همچنان ادامه دارد به طوری که امروز شاهد کاهش شدید و 2هزار تومانی نرخ دلار در بازار بودیم؛ قیمت سکه هم بعد از ریزش نرخ‌ها در بازار ارز، با افت شدید قیمت مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه سکه طرح جدید در بازار با کاهش 802هزار تومان به کانال 9میلیون تومانی بازگشت و هم‌اکنون با قیمت 9میلیون و 878هزار تومان فروش می‌رود.

قیمت سکه طرح قدیم هم امروز کاهش 300هزار تومان را تجربه کرد و به 9میلیون و 600هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه 400هزار تومان، ربع سکه 170هزار تومان و سکه یک گرمی 150هزار تومان کاهش یافت.

هر گرم طلای 18عیار هم امروز که دیروز به کانال 900هزار تومان سقوط کرده بود، امروز هم با 63 هزار و 500 تومان کاهش به 916 هزار و 100 تومان معامله شد. هر گرم طلای 24عیار هم به یک میلیون و 221 هزار تومان رسید.

قیمت انس جهانی طلا در بازارهای دنیا امروز مانند روز گذشته روند افزایشی دارد و با رشد 4دلار و 40 سنت به قیمت 1822دلار و 3سنت را ثبت کرد.

اقدامات بانک مرکزی و سفر نخست‌وزیر عراق از علل افت قیمت ارز و سکه است به طوری که به گفته مدیرکل بین‌الملل بانک مرکزی ⁩توافق ارزی میان ایران و عراق در مراحل نهایی خود قرار دارد. 

به اعتقاد کارشناسان کاهش قیمت طلا، سکه و ارز همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: گرم طلای هزار تومان قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟