Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اکران فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» با بازی «لیام نیسون» مرد تمام نشدنی سینمای هالیوود به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان برای نخستین بار تعویق افتاد، اتفاقی که برای سینمای هالیوود در سال جاری اتفاقی معمولی شده است. تاریخ انتشار: 12:45 - 31 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۹۳۵۵

خبرگزاری میزان - اکران فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» با بازی «لیام نیسون» مرد تمام نشدنی سینمای هالیوود به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان برای نخستین بار تعویق افتاد، اتفاقی که برای سینمای هالیوود در سال جاری اتفاقی معمولی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چندی پیش نخستین پوستر رسمی فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» رونمایی شد، لیام نیسون بازیگر مطرح آثار سینمایی همچون جنگ ستارگان، ربوده شده و خاکستری در فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» اثری در ژانر کمدی به ایفای نقش پرداخته است. 

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

لاینگیتز اینترتیمنت، کمپانی مطرح فیلمسازی جهان ساخت این پروژه را بر عهده گرفته است، جیمز دارسی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه «ساخت ایتالیا» را نیز بر عهده داشته است.

دارسی پیش از این بیشتر به عنوان بازیگر در عرصه هالیوود شناخته می‌شود، از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به اطلس ابر، هیچکاک، ناخدا و فرمانده: آخر دنیا، یک جن‌زده آمریکایی، جن‌گیر: آغاز، وحی، صعود ژوپیتر، بیا پلیس باشیم، بازمانده، دبلیو‌ای اشاره کرد.

والریو بیلو، لینزدی دانکن، جیان مارکو تاوانی، هلنا آنتونیو، مارکو کواگیلی و میشل ریچاردسون از جمله بازیگرانی هستند که در کنار «لیام نیسون» در فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: یک هنرمند آواره برای دیدار با تنها فرزند و همچنین همسر سابقش راهی ایتالیا می‌شود، اما در این راه اتفاقات عجیبی را تجربه می‌کند که بعضا به ایجاد فضایی کمیک و موقعیت محور ختم می‌شود.

براساس آخرین اخبار فیلم سینمایی «ساخت ایتالیا» هفتم ماه آگوست سال ۲۰۲۰ اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را آغاز خواهد کرد. هانوی فیلم پخش جهانی این اثر سینمایی را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای هالیوود سینمای هالیوود فیلم سینمایی ساخت ایتالیا لیام نیسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم در راه اکران

قرارداد سرگروهی «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748850

دیگر خبرها

  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران