Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سفر معاون علمی تحقیقاتی رییس جمهوری به اصفهان  همچنین  «سامانه زیست ایران»  رونمایی ‌شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مرکز نوآوری سلامت دیجیتال اصفهان روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی تحقیقاتی رییس جمهوری شروع به کار کرد. مرکز نوآوری سلامت دیجیتال اصفهان محل استقرار تیم‌های فناوری در حوزه بین رشته‌ای سلامت دیجیتال است که با بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در این مرکز به تولید و توسعه محصولات حوزه سلامت دیجیتال می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر معاون علمی تحقیقاتی رییس جمهوری به اصفهان  همچنین  «سامانه زیست ایران»  رونمایی ‌شد.  این سامانه ارائه دهنده خدمات پردازش در زمینه ارائه تحلیل داده و داده ورزی زیست پزشکی به محققان کشور فعالیت می‌کند.

معاون علمی فناوری رییس جمهوری همچنین از محصولات فناورانه حوزه سلامت دیجیتال که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هسته‌ها و شرکت‌های فناوری مستقر در مرکز سلامت دیجیتال تولید داده شده بود، بازدید کرد.

متراژ شبیه‌ساز صداهای قلب و ریه، کیوسک تصویر برداری چشم، قندون پرستار همراه دیابت، سامانه راهبری بیماران، ترم افراد سلامت همراه و فعالیت‌های چندین شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت دیجیتال از جمله غرفه‌های این‌ نمایشگاه بود.  همچنین در این مراسم تفاهم نامه همکاری و راه‌اندازی سرای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی اصفهان به امضا رسید.

در سفر یک روزه سورنا ستاری به استان اصفهان قرارداد احداث «پارک تجهیزات پزشکی» در اراضی شهرک علمی و تحقیقاتی به مساحت ۲۳ هکتار منعقد می‌شود. همچنین بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و افتتاح ساختمان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مرکز نوآوری سلامت دیجیتال، کارگاه تلاش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و کارخانه نوآوری اصفهان، شرکت در نشست "اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان اصفهان" و حضور دریک برنامه خبری از دیگر برنامه‌های این سفر است.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سورنا ستاری علمی تحقیقاتی مرکز نوآوری سلامت دیجیتال علمی تحقیقاتی رییس جمهوری معاون علمی شهرک علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد