Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نشست این کمیسیون با حضور وزیر نیرو را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر نیرو و معاونانش گزارشی از عملکرد خود در این وزارتخانه را به نمایندگان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل کمیته مشترک وزارت نیرو با کمیسیون انرژی مجلس درباره بودجه سال آینده

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون نیز سوالاتی از وزیر نیرو داشتند ادامه داد: با توجه به اینکه حجم سوالات و مباحث مطرح شده زیاد بود قرار شد تا طی دو هفته آینده وزیر نیرو گزارش مکتوبی را در پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس ارائه کند.

نماینده تهران در مجلس اضافه کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا اعضای کمیسیون جلسات مشترکی با مدیران ستادی برق و انرژی های تجدید پذیر وزارت نیرو برگزار کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه بسیاری از مطالبی که نمایندگان در جلسه امروز ارائه کردند درباره مشکلات آب و برق حوزه‌های انتخابی خود بود اظهار داشت: مدیران ستادی وزارت نیرو قول دادند که این مشکلات را پیگیری کنند و گزارشات آن را به کمیسیون ارائه کنند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس بیشتر بخوانید... تشکیل کمیته مشترک وزارت نیرو با کمیسیون انرژی مجلس درباره بودجه سال آینده قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تشکیل کمیته مشترک وزارت نیرو با کمیسیون انرژی مجلس درباره بودجه سال آینده واژه های کاربردی مرتبط مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ طرح جدید مجلس برای مشارکت مردم در اداره و مدیریت شهر و روستا ۲ توصیه آیت‌الله جنتی به نمایندگان مجلس درباره دخالت نکردن در عزل و نصب‌ها ۳ یادداشت| برنامه همکاری ایران و چین؛ تسریع در انتقال و تثبیت قدرت از غرب به شرق ۴ جزئیات بازدید نمایندگان مجلس از دو سایت هسته‌ای/ فعالیت سایت نطنز در سطح قبلی ادامه دارد ۵ گزارش| آخوندی محاکمه می‌شود؟ ۶ روحانی: سیاست دولت حمایت از صادرات برای تقویت تولید داخلی است ۷ تذکر بابایی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و افسارگسیختگی در بازار ارز و سکه ۸ بالگردهای Mi۱۷۱ سپاه به راکت S۲۴ مسلح شدند+ عکس مهمترین اخبار سیاسی قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی تشکیل کمیته مشترک وزارت نیرو با کمیسیون انرژی مجلس درباره بودجه سال آینده امیر حاتمی: تکریم و احترام پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ضروری است طرح جدید مجلس برای مشارکت مردم در اداره و مدیریت شهر و روستا مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز امروز؛ آخرین مهلت بازگشت ارز صادراتی/ صادرکنندگان متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند حمله هوایی نیروهای آمریکایی علیه طالبان/ آیا توافقنامه قطر نقض شده است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است