Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد گفت: از بعدازظهر چهارشنبه بارش های مونسون همراه با تندباد موقتی ارتفاعات جنوب و برخی نقاط در سواحل استان را فرا می‌گیرد. - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: این بارش ها به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق خواهد بود و انتظار می رود تا شنبه در ارتفاعات جنوب و برخی نقاط سواحل استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت تجهیزات "های تک" هواشناسی ساده نیستهواشناسی ایران 99/4/31| پیش بینی رگبار 3 روزه باران در 9 استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزرهواشناسی ایران 99/4/30|پیش بینی رگبار باران در 12 استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود

وی افزود: با توجه به ویژگی بارش های رگباری احتمال جاری شدن رواناب و بارش تگرگ در این مناطق دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان توضیح داد: توصیه می شود در زمان بارش ها از رفتن به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود. 

ملاشاهی ادامه داد: با تشدید وزش بادهای موسمی بر روی دریای عمان پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز دریا مواج و متلاطم شود و ارتفاع موج به 2 تا 2.5 متر برسد.

انتها پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آب و هوا سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۱| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۹ استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزر هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۰|پیش بینی رگبار باران در ۱۲ استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود هواشناسی ایران ۹۹/۴/۲۸|پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها/ کاهش ۱۰ درجه ای دما در شمال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۱| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۹ استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزر هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۰|پیش بینی رگبار باران در ۱۲ استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود هواشناسی ایران ۹۹/۴/۲۸|پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها/ کاهش ۱۰ درجه ای دما در شمال واژه های کاربردی مرتبط آب و هوا سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۴ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۵ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۶ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۷ "مسجد خسرو" اردستان حال و روز خوشی ندارد/ چه کسی پاسخگوی تخریب این بنای ثبت ملی است؟ ۸ رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد پرداخت بخشی از مطالبات کارگری شرکت مخابرات راه دور (ITI) شیراز پس از ۱۰ سال مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز امروز؛ آخرین مهلت بازگشت ارز صادراتی/ صادرکنندگان متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند حمله هوایی نیروهای آمریکایی علیه طالبان/ آیا توافقنامه قطر نقض شده است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا سیستان و بلوچستان آب و هوا سیستان و بلوچستان هواشناسی ایران ۹۹ ۴ سیستان و بلوچستان پیش بینی رگبار بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود.

در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

جمعه در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

یکشنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور شده و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد برق موقتی خواهد شد.

امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 848861 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است