Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روزبه رجایی سه‌شنبه ۳۱ تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا روز گذشته ۸۵۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بودند و از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ادامه این وضعیت هم به مردم و هم به کادر بهداشت و درمان آسیب می‌زند.

وی افزود: ۵ ماه است که با این ویروس در حوزه سلامت دست به گریبانیم و ۱۵۰۰ نفر از افرادی که به هر نحوی، چه در حوزه بهداشت و چه در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز فعالیت می‌کنند به کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی اظهار کرد: در صورت تداوم شرایط کنونی، کادر بهداشت و درمان دچار خستگی و فرسودگی خواهد شد و ظرفیت بیمارستان‌ها نیز با توجه به محدودیتشان، ممکن است پر شود.

کد خبر 533003 برچسب‌ها كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد