Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@19:00:44 GMT

سایت ثبت نام جعلی پیش فروش خودرو را بشناسید + جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۳۱۱

سایت ثبت نام جعلی پیش فروش خودرو را بشناسید + جزئیات

سایت ثبت نام جعلی پیش فروش خودرو به خاطر کلاهبرداری میلیاردی با ترفند درج آگهی در هرمزگان لو رفت.

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از ۲۵ نفر مالباخته کلاهبرداری کرده بود، در استان خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۳۱ تیرماه) در جمع خبرنگاران، در این خصوص گفت: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با بهره گیری از شیوه های پلیسی و استفاده از تجارب ارزنده خود یک باند کلاهبردار که در پوشش یک شرکت با درج آگهی در سایت ثبت نام جعلی خودرو با گرفتن وجه از مشتریان کلاهبرداری می کردند، شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت ثبت نام خودرو جعلی بود / پلیس هرمزگان فاش کرد

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد متهم با اعمال فریبکارانه با درج آگهی در یکی از سایت های فروش به بهانه ثبت نام خودرو تحت عنوان شرکت، طی قرارداد فروش خودرو بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال وجه نقد از مشتریان (مالباختگان) کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ شاکی و مالباخته در این خصوص شناسایی شده است، تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی این کلاهبردار حرفه ای در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی های فنی صورت گرفته به ارتکاب جرم کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه با توجه به شیوه و شگرد این متهم احتمال کلاهبرداری های دیگری نیز از نامبرده متصور است، از شهروندان خواست در صورتی که با این ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان هرمزگان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا کلاهبرداری کلاهبرداری پلیس فروش خودرو جرم اخبار حوادث خودرو هرمزگان صبح حوادث هرمزگان جزئیات پیش فروش اخبار هرمزگان عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران کرونا ایران موساد قتل تهران اعدام سایت ثبت نام جعلی درج آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی