Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل پروژه‌های جهش تولید سال ۱۳۹۹ با اعلام این خبر، گفت:در سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب کمک به جهش تولید به طرح‌های تولیدی استان پرداخت می‌شود، این تسهیلات با سود ۱۸ درصد به ۲۵ طرح صنعتی، کشاورزی و گردشگری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش با اشاره به تعهد بانک‌ها برای تامین مالی این تسهیلات از منابع داخلی، عنوان کرد: این تسهیلات به ۹ طرح صنعتی، ۴ طرح کشاورزی و ۱۰ طرح گردشگری با عنوان سرمایه ثابت و در گردش پرداخت خواهد شد.

مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم  نیز در این جلسه به تخصیص یارانه به این تسهیلات اشاره کرد و گفت: در این قرارداد‌ها دولت متعهد می‌شود برای کمک به جهش تولید ۳ درصد از سود تسهیلات بانکی را پرداخت کند و در نتیجه این تعهد سرمایه گذاران بخش خصوصی ۱۵ درصد سود تسهیلات پرداخت می‌کنند.

غضنفری با اشاره به تنفس ۶ ماه تا یک سال در بازپرداخت این تسهیلات گفت: تمامی این طرح‌ها نهایتا تا یک سال آینده به طورکامل به بهره برداری می‌رسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات جهش تولید توسط بانک‌های صنعت معدن، کشاورزی و ملی صورت می‌گیرد،بیان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات باید منابع و فعالیت‌های خود را به بانکی که اقدام به پرداخت تسهیلات میکند منتقل کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی اعطای تسهیلات جهش تولید طرح های تولیدی تسهیلات بانکی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل