Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

دیدار اسکوچیچ با قلعه‌نویی

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه برنامه‌هایش برای زیر نظر گرفتن مسابقات لیگ، برای دیدار روز پنجشنبه سپاهان و صنعت نفت آبادان راهی اصفهان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ که در هفته بیست‌وپنجم لیگ دیدار تراکتور و سپاهان در تبریز و همچنین دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در تهران را از نزدیک تماشا کرد، این هفته راهی اصفهان خواهد شد تا ضمن تماشای مسابقه، با امیر قلعه‌نویی نیز جلسه‌ای داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در سفر به تبریز نیز علاوه بر دیدار با ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور از امکانات تمرینی این باشگاه نیز بازدید کرده بود.

استقلال با ۱۰ بازیکن جدید در آسیا

یکی از مقامات باشگاه استقلال گفت: «فعلاً همه به‌دنبال حل ماجرای بویان هستیم. اگر این داستان جمع شود، آنگاه می‌توانیم بر اساس دستورالعمل جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، حدفاصل پایان لیگ برتر خودمان تا پنج روز مانده به آغاز مجدد لیگ قهرمانان، ۵ بازیکن جدید به جمع نفرات خودمان اضافه کنیم و طبق دستور AFC، باشگاه‌ها حتی مشکلی برای جذب بازیکنان خارجی هم ندارند.»

او افزود: «از طرف دیگر فدراسیون فوتبال خودمان نیز اجازه داده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان ۵ مهره جدید زیر ۲۳ سال قبل از شروع این مسابقات وارد لیست خود کنند که به این ترتیب اگر داستان هافبک مقدونیه‌ای خاتمه یابد، می‌توانیم تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی را با ۱۰ بازیکن جدید برای پیکار‌های آسیایی تقویت کنیم.»

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان لیگ برتری

نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم های استقلال، نساجی مازندران، پیکان تهران و پارس جنوبی جم در هفته بیست و ششم لیگ برتر به صورت آنلاین(غیرحضوری) روز چهارشنبه اول مرداد 1399 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.

ساعت 12:30 عبدالله ویسی سرمربی پیکان

ساعت 13 محمود فکری سرمربی نساجی مازندران

ساعت 13:30 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

ساعت 14 سیروس پورموسوی سرمربی پارس جنوبی جم

پیشنهاد تیم روسیه‌ای به علیپور

علی علیپور در سال‌های گذشته توانست با گلزنی‌های خود نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته باشد. علیپور در سال‌های گذشته با پیشنهادات مختلف خارجی روبرو بود، اما به خاطر مخالفت باشگاه این اتفاق هرگز رخ نداد.

یکی از مهمترین پیشنهادات این بازیکن از کشور روسیه بود. علیپور حتی در آستانه پیوستن به این تیم روسی هم قرار گرفت که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حالا با گذشت مدتی، شنیده می‌شود که این باشگاه یکبار دیگر خواهان به خدمت گیری علیپور شده و حالا باید دید مهاجم پرسپولیس این بار چه پاسخی به این پیشنهاد خواهد داد.

محرومیت سنگین در انتظار جنجالی بازی ذوب آهن

در جنجالی‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان، سوت‌های اشتباه و پر حرف و حدیث محمدحسین ترابیان باعث شد تا هم شاگردان لوکا بوناچیچ یک شکست خانگی را متحمل شوند و هم در اقدامی بی‌سابقه مسئولان فدراسیون فوتبال به قید فوریت برای بررسی اتفاقات داوری رخ داده جلسه فوق العاده‌ای را تشکیل دهند تا بررسی‌ها درباره شائبه‌های پیش آمده صورت پذیرد.

قرار ندادن نام محمدحسین ترابیان در جمع داوران هفته بیست و ششم و دیدارهای معوقه هفته بیست و سوم نشان از تعلیق فعالیت های این داور حداقل به صورت موقت دارد.

البته که احتمال می‌رود با توجه به تصمیمات اخذ شده از سوی فدراسیون فوتبال، تا پایان فصل محمدحسین ترابیان دیگر قضاوتی نداشته باشد.

تیم ایتالیایی مشتری جدید علیرضا جهانبخش

ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود و او از کشورهای هلند، ایتالیا و یک کشور مطرح دیگر چند پیشنهاد را دریافت کرده است.

لیگ برتر فوتبال انگلستان به پایان خود نزدیک شده و تیم فوتبال برایتون ماندنش را در لیگ برتر قطعی کرده است.

غلامی و یزدانی دیدار با نساجی را از دست دادند

عارف غلامی و سیاوش یزدانی دو مدافع استقلال هستند که از حدود دو هفته پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی بسر می برند. این دو بازیکن که به همین خاطر دیدار با مقابل صنعت نفت آبادان را از دست دادند به بازی روزپنجشنبه مقابل نساجی نیز نمی رسند.

کادر پزشکی استقلال قرار است امروز از غلامی و یزدانی تست کرونا به عمل بیاورد اما با توجه به اینکه جواب این تست ها روز پنجشنبه به دست باشگاه می رسد حتی اگر جوابش منفی هم باشد عملا حضور آنها مقابل نساجی امکان پذیر نیست.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ امیر قلعه نویی استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور محمدحسین ترابیان علیرضا جهانبخش برایتون انگلیس عارف غلامی سیاوش یزدانی نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ امیر قلعه نویی استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور علیرضا جهانبخش برایتون انگلیس عارف غلامی سیاوش یزدانی نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان هفته بیست قلعه نویی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور

ترکیب ۱۱ نفره شاگردان نکونام برای دیدار مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تراکتور صف‌آرایی می‌کند. جواد نکونام سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال