Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از پلمب یک پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در اسفراین خبر داد. 

سرهنگ مجید یگانه پوراظهارکرد: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با واحد های صنفی متخلف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر مصرف موادمخدر و ایجاد پاتوق برای معتادان در یک واحد منزل مسکونی در سطح شهر، پس از بررسی های لازم و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی از محل مورد نظر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی افزود: ماموران به محض ورود به محل مشاهده کردند که تعداد شش نفراز معتادین در حال مصرف مواد مخدر هستند که بلافاصله نامبردگان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند و پاتوق معتادان نیز با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل پاتوق ها و خانه فساد بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و با افرادی که ضوابط انتظامی را رعایت نکنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. 

یگانه پوربا اعلام تداوم و تشدید اینگونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي اعتیاد معتاد پلمب مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد