Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخوف ترین قاتل که در سیستان و بلوچستان پرونده سنگینی داشت به دام افتاد.

با تلاش شبانه روزی ماموران کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر یک شرور سابقه دار دستگیر و3 فقره قتل و 11 فقره سرقت مسلحانه کشف شد.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای شهرستان دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخوف ترین قاتل فراری به دام افتاد

به گزارش رکنا ، وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد این فرد شرور جرائم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت های مسلحانه و 3 فقره قتل در پرونده اش مشهود بوده و تحت تعقیب مقامات قضائی می باشد.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات که با پشتیبانی تیم های از یگان تکاوری همراه بود ماموران انتظامی در عملیات مقتدرانه متهم را که قصد متواری شدن از محل را داشت، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری تی تی، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 12 عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

وی بیان کرد: متهم 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چندین مرحله بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 3 فقره قتل، 11 فقره سرقت های مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف کرد.

قاتل خطرناک شرق ایران دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا پلیس قتل سرقت قاتل رکنا جنایی قانون اخبار حوادث ایران قاتل سرقت مسلحانه بازداشت قتل فجیع حوادث سیستان و بلوچستان اخبار سیستان و بلوچستان عکس فیلم اخبار تهران حوادث تهران کرونا ایران موساد قتل تهران اعدام سیستان و بلوچستان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان