Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا رایزنی‌های پنهان برای انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر کرمانشاه برای سال آخر شورا آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امسال سال آخر و یا به تعبیری یوم‌الحساب شورای پنجم است؛ شورای شهری که یکی از پرحاشیه‌ترین دوره‌های خود را تجربه کرد و به حاشیه‌ها بیشتر از متن بها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهایی که از همان اول سنگ بنای آنرا با عدم حضور در تحلیف بنا نهادند و از همان ابتدا به دنبال انحلال شورای نوپا بودند و هنوز هم مدام دم از تعطیلی این پارلمان محلی می‌زنند.

اما سال آخر شورای پنجم است و کمتر از یک ماه دیگر به انتخاب هیات رییسه جدید فرصت باقی مانده اما اعضا هنوز برای انتخاب رییس و سایر اعضای هیات رییسه شورا به اجماع نرسیده‌اند.

برخی از اعضای شورای شهر معتقدند از آنجایی که هیات رئیسه فعلی دارای تجربه اداره شورا در دو سال گذشته هستند، همین ترکیب در هیات رئیسه باقی بمانند، اما برخی دیگر از اعضا نیز عنوان کردند همکاران جدیدی با ایده‌های جدید وارد هیات رییسه شوند.

فرد خاصی برای ریاست کاندید نشده است

یکی از اعضای شورای شهر در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: تا کنون برای انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بحثی نشده است امیدواریم در بازه زمانی باقیمانده به اجماع برسیم.

وی افزود: از آنجا که جلسه ای برگزار نشده فرد خاصی به عنوان کاندیدای ریاست مطرح نشده است.

این عضو شورا بیان کرد: یک ماه زمان کمی نیست و اعضای هیئت رئیسه طی جلساتی که در آینده برگزار می شود، مطرح خواهند شد.

رایزنی‌های پنهان برای هیات رییسه

یکی دیگر از اعضای شورای شهر در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: تاکنون جلسه ای برگزار نشده و قرار است 15 مرداد ماه جلسه مربوطه برگزار شود.

وی افزود: سال شورایی در نیمه مرداد به اتمام می رسد و پیش از آن امکان برگزاری جلسه برای به اجماع رسیدن درباره کاندیداهای هیئت رئیسه نیست.

این عضو شورا گفت: در این مواقع برخی افراد در سکوت به دنبال رایزنی هستند که به صورت تک نفره، دو و سه نفره انجام می شود اما علنا فردی خود را به عنوان کاندیدا معرفی نکرده است.

بعید است امیری رییس بماند

وی عنوان کرد: ممکن است تنها چند روز مانده به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، اعضا بر روی ریاست فرد خاصی به اجماع برسند.

این عضو شورا تصریح کرد: در دوره جدید بعید است که رئیس فعلی شورای شهر بر مسند ریاست باقی بماند.

2 هفته دیگر تکلیف هیئت رئیسه جدید شورای شهر کرمانشاه مشخص می‌شود

سالار احمدزاده، عضو دیگر شورای شهر در گفتگو با خبرنگار مرصاد در مورد اجماع اعضای شورای شهر برای انتخاب هیأت رئیسه سال آخر شورا اظهار داشت: هنوز فرصت زیادی باقی مانده است و بیشتر درگیر امورات جاری شورا هستیم و تاکنون هیچ نشستی برگزار نشده است.

وی افزود: در این فرصت باقیمانده می‌توان برای انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه به اجماع رسید.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا حدود دو هفته دیگر تکلیف هیئت رئیسه جدید مشخص خواهد شد.

‌احمدزاده گفت: تاکنون هیچ گونه تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده و نشستی هم برگزار نشده است.

‌وی عنوان کرد: یک روز قبل از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی همچنان امکان تغییر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، پارلمان محلی که در موضوعات و اتفاقات مختلف تقریبا منفعلانه عمل کرده و چندصدایی و تشتت از دل آن برمی‌آید حالا قرار است به روال معمول به تکاپو بیفتد؛ سال قبل این انتخابات زیر سایه سنگین بده بستان انتخاب شهردار بود، اما امسال که در سال آخر فعالیت شورا قرار داریم انتظار می‌رود اعضا به دور از نظرات شخصی و با در نظر گرفتن منافع عامه این کار را انجام دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت رئیسه جدید شورای اعضای شورای شهر شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار نشده برای انتخاب هیات رییسه عضو شورا سال آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند