Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخه نظامی حماس در بیانیه خود به مناسبت ششمین سالروز به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست، درباره این عملیات اطلاعاتی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در ششمین سالروز به اسارت گرفتن «شاؤول آرون» نظامی صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شش سال پیش در ۲۰ ژوئیه القسام اعلام کرد، موفق شده شاؤول آرون به شماره « ۶۰۹۲۰۶۵» را طی عملیاتی در شرق «حی التفاح» در شرق شهر غزه به اسارت بگیرد، عملیاتی که طی آن ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر کشته و دهها نظامی از جمله فرمانده تیپ «گولانی» نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

القسام در بیانیه جدید خود اعلام کرده: اگر سران دشمن توانسته‌اند درباره تعداد کشته شدگان و مجروحان دروغ بگویند اکنون باید درباره سرنوشت این نظامی به مردم خود پاسخ بدهند.

شاخه نظامی حماس افزود، این عملیات که در بامداد ۲۲ رمضان ۱۴۳۵ ه.ق انجام شد همچنان به عنوان کابوس ارتش دشمن باقی خواهد ماند.

القسام درباره نحوه اسارت این نظامی صهیونیست گفت: ما موفق به کشاندن نظامیان صهیونیست به میدان مینی که از قبل آماده بود، شدیم. مجاهدان ما این مین‌ها را هنگام رسیدن خودروهای زرهی صهیونیستی منفجر کردند سپس به سمت نفربرها رفتند و پس از باز کردن درهای آنها به تمام نظامیان از فاصله صفر شلیک کردند.

با گذشت شش سال از اسارت این نظامی صهیونیستی به همراه سه نفر دیگر، رژیم صهیونیستی با تمام ابزارهای اطلاعاتی خود نتوانسته به هیچ خبری درباره سرنوشت آنها دست پیدا کند.

اسارت این صهیونیست‌ها در جریان جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۴ انجام شد و مقاومت فلسطین امیدوار است با استفاده از آنها، اسرای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی را آزاد کند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نظامی اسیر صهیونیست القسام شاخه نظامی حماس نظامی صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم