Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:17:35 GMT

120 هزار نفر در کرمانشاه زیرپوشش بنیاد شهید هستند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۵۹۲

120 هزار نفر در کرمانشاه زیرپوشش بنیاد شهید هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه 120 هزار نفر در استان زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: 5 هزار مسکن برای جامعه ایثارگران استان ساخته خواهد شد.

حجت‌الاسلام هادی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، تمام دولتمردان و مردم را مدیون جامعه ایثارگران دانست و اظهار داشت: هر خدمتی که در بنیاد شهید ارائه می‌شود، سپاس اندکی در برابر فداکاری این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهاد فرهنگی توصیف کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها توفیقات خوب و رتبه‌های برتری را در اقامه نماز، امر به معروف، در بحث عفاف و حجاب و جشنواره شهید رجایی کسب کرده است.

اعزام جانبازان ۷۰ درصد به مشهد مقدس، تهیه ویلچهرهای ایستا برقی برای جانبازان نخاعی، جذب ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی و ۱۷ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران به صورت چهره به چهره طی سال گذشته از جمله اقداماتی بوده که مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به آن اشاره کرد.

وی اشاره به امضای تفاهمنامه با رئیس بنیاد شهید در راستای تامین ۵ هزار مسکن برای جامعه ایثارگران استان، گفت: قرار است در کشور ۲۰ هزار مسکن برای ایثارگران ساخته شود که یک‌چهارم آن در استان کرمانشاه ساخته خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه ۱۲۰ هزار نفر در استان زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: اولویت واگذاری این مسکن‌ها با کسانی است که تاکنون زمین و تسهیلات نگرفته‌اند.

کمیسیون پزشکی بنیاد شهید با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه درصد جانبازی در قالب کمیسیون پزشکی و براساس مداراک و نظر پزشکان اعلام می‌شود، گفت: حدود 850 متقاضی هم‌اکنون برای کمیسیون پرستاری داریم که با توجه به شرایط کرونایی برای حفظ سلامت جامعه ایثارگران قرار شده این پرونده‌ها به صورت غیرحضوری مردادماه جاری تهران ارسال شود تا به تناسب سهمیه‌ای که به استان داده می‌شود،بررسی شوند.

عسگری در پایان گفت: در راستای احقاق حقوق جامعه ایثارگری جلسات کمیسیون پزشکی نیز در صورتی که وضعیت استان قرمز نباشد با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرمانشاه پزشکی فاصله اجتماعی کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگران ایثارگران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

این مراسم به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ آئین واگذاری این زمین‌ها گفت: طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی با اشاره به مصوبۀ پنجمین جلسۀ کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، افزود: این مصوبه مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونیِ ۷ هزار نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگرِ دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در استان هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سال‌های گذشته نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعۀ وزارت راه و شهرسازی در استان، تأمین مسکن همۀ ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون، تکلیف تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6089363

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران