Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه، جلسه انلاین رسیدگی به شکایت شاکی پرونده‌ای که تقاضای احقاق حق کرده و هم اکنون در سئول پایتخت کشور کره جنوبی زندگی می‌کند در خراسان جنوبی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، جلسه رسیدگی به شکایت یکی از بیست و نه نفر شاکی پرونده‌ای که تقاضای احقاق حق کرده و هم اکنون در سئول پایتخت کشور کره جنوبی زندگی می‌کند در روز دوشنبه 30 تیر ماه 99 در شعبه اول دادیاری دادسرای شهرستان بیرجند به صورت آنلاین برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دادگاه آنلاین در اظهارات خود با قاضی پرونده، از ارتباط آنلاین برقرار شده به جهت کم هزینه بودن جلسه رسیدگی، رضایتمندی کامل خود را اعلام کرد.

این شاکی پرونده ضمن اعلام انصراف از شکایتش گفت: برای ارائه مستندات شکایت یا اعلام رضایت و یا انصراف خود، باید مسیر کره جنوبی تا ایران طی می‌کردم و یا وکیل می‌گرفتم که هزینه بسیار زیادی هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی برای من داشت، که به لطف الهی با برگزاری دادگاه آنلاین با بهترین روش دادگاه برگزار گردید که یکی از دلایل انصراف من نیز از شکایت صورت گرفته همین برگزاری دادگاه آنلاین بود تا در من نیز سهمی در مختومه کردن پرونده و صرفه جویی در وقت‌های رسیدگی در دادگاه‌ها داشته باشم.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی درباره دادگاه‌های آنلاین گفت: امکان برگزاری دادگاه‌های آنلاین با کمترین امکانات، اما در سریعترین زمان ممکن در استان فراهم گردیده که تلاش‌های مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و حمایت‌های همه جانبه ریاست کل دادگستری استان دادگستری استان و همچنین استقبال قضات از این موضوع نتیجه این امر مهم است.

عباس اسماعیلی با اعلام اینکه دادگاه‌های آنلاین برگزار شده تا امروز (30 تیر ماه 99) در کلیه شعب حوزه‌های قضائی استان تعداد 3858 فقره می‌باشد، افزود: روند برگزاری دادگاه‌های آنلاین تأثیر زیادی بر افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضائیه و افزایش مصالحه پرونده‌ها را بهمراه دارد.

معاون رئیس کل دادگستری استان همچنین بیان داشت: برقراری ارتباط تصویری با اشخاص پرونده تاکنون در درون حوزه‌های قضائی داخل کشور و نقاط مرزی که بعضاً با دادگاه محل برگزاری، مسافتی بالغ بر 2000کیلومتر دارند و همچنین ارتباط با خارج از کشور بر روی آب‌های بین المللی با طرفین دعوی و امروز هم با کشور کره جنوبی شهر سئول با اصحاب پرونده ارتباط تصویری برقرار گردید.

وی با اشاره به بازخورد‌های به دست آمده که حاکی از استقبال اشخاص حقیقی و حقوقی از برگزاری دادگاه‌های آنلاین است گفت: در مورد زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان نیز تمامی جلسات و دادگاه‌های آنان با برقراری ارتباط تصویری ویدئو کنفرانسی صورت می‌پذیرد و زندانیان نیازی به حضور فیزیکی درجلسات و شعب رسیدگی کننده ندارند.

اسماعیلی یادآور شد: در برقراری ارتباط تصویری دادگاه آنلاین (زندانی یا سایر اشخاص) اظهارات توسط همکاران همزمان در سامانه سمپ درج و ثبت می‌گردد و امضای الکترونیک شخص همزمان در ذیل برگ صورت مجلس درج می‌گردد.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,56/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۲ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۳ دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد ۴ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۵ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۶ تنها منطقه‌ بدون کرونا در ایران کجاست؟ ۷ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۸ رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| رونق جشن‌های خانوادگی زیر سایه کرونا / وقتی بی‌تفاوتی قزوینی‌ها مدافعان سلامت را به ستوه آورد روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم دستگیری جاعل "مهر و اسناد رسمی" دفتر مقام معظم رهبری / متهم خودش را بازرس ویژه دفتر معرفی می‌کرد پرداخت بخشی از مطالبات کارگری شرکت مخابرات راه دور (ITI) شیراز پس از ۱۰ سال مهمترین اخبار تسنیم ربیعی: قیمت واقعی ارز کمتر از رقم موجود در بازار است/ روابط با همسایگان از اولویت‌های اصلی دولت است «مصطفی الکاظمی» وارد تهران شد قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگاه های آنلاین دادگستری استان برگزاری دادگاه ارتباط تصویری دادگاه آنلاین شاکی پرونده قوه قضائیه دادگاه ها کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: سازه‌های آبخیزداری در حوزه شهری بیرجند، مهرشهر، مرک و دیگر مناطق وجود دارد و هم اکنون اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه باقران در مرحله یک و ۲ را داریم.

او افزود: در پی بارندگی‌های اخیر نیز ۲ میلیون متر مکعب کنترل سیلاب در سازه‌های آبخیزاری بیرجند داشته ایم.

نصرآبادی بیان کرد: در حوزه منابع طبیعی نیز به طور کلی از ۱۵ میلیون هکتار اراضی در استان ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی است و در حوزه‌های مدیریتی و پیشگیری، اجرایی و مقابله با متخلفین فعالیت‌های زیادی صورت می‌گیرد که هم استانی‌ها می‌توانند موارد تخلف را از طریق شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

بستر رودخانه ۸ روستا لایروبی و آزادسازی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: به طور مثال قطع درخت و گونه‌های گیاهی حتی اگر در باغ شخصی باشد مطلقاً ممنوع است و می‌بایست با مجوز انجام شود.

ماجرای کلیپ پخش شده با عنوان کوهخواری در جاده بند امیرشاه بیرجند چه بود؟

نصرآبادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: چند روز پیش ویدئویی در فضای مجازی با عنوان کوهخواری در بند امیرشاه بیرجند توسط برخی از کانال‌ها و رسانه‌ها بدون صحت سنجی منتشر شد.

او افزود: عنوان کوهخواری صحت ندارد؛ جاده بند امیرشاه به سمت مزار کوه چندین سال است که دچار ریزش کوه شده و محدوده ریزش شناسایی شده به همین دلیل از حدود ۶ ماه قبل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این جاده جهت ایمنی مسیر تردد در حال انجام کار است.

نصرآبادی بیان کرد: این اقدام برای حذف قسمتی که ریزش کوه دارد و کم کردن از حادثه خیزی آن‌ قسمت در حال انجام است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین اقدامات بالادستی که در آنجا صورت گرفته در اراضی شخصی و در قالب طرح مصوب دولتی گردشگری و کاملا قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است