Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲۰ هزار بسته غذایی در مرحله نخست رزمایش "ایران همدل" بین آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا در استان توزیع شد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی افزود: ارزش این اقلام توزیعی در مرحله اول، بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال بود.

وی از برگزاری مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" در آستانه عید سعید قربان در آذربایجان‌غربی خبر داد و اضافه کرد: این پویش مردمی در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکل‌گیری "نهضت تعاون و احسان" و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه، برای کمک‌رسانی به نیازمندان آذربایجان‌غربی ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با دعوت عمومی از مردم نیک اندیش استان برای خلق حماسه مجدد، اظهار کرد: مرحله اول رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان و همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا، تجلی مهر و ایثار مردم بود.

وی افزود:  خیّران و مردم نیکوکار می توانند کمک های خود برای مشارکت در مرحله دوم ایران همدل از طریق شماره کارت امانی شرعی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ به‌صورت سریع و ایمن واریز کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد آذربایجان غربی کرونا آذربایجان غربی آسیب دیدگان از کرونا آذربایجان غربی ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی