Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@08:18:04 GMT

بیانیه یک نماینده در پی حوادث اخیر در بهبهان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۷۳۹

بیانیه یک نماینده در پی حوادث اخیر در بهبهان

به گزارش افکارنیوز،

 محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پی حوادث اخیر در شهرستان بهبهان در بیانیه‌ای تاکید کرد که خواب و خیال دشمنان داخلی و خارجی آشفته و تعبیرناشدنی است.

اخبار سیاسی- متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد، هر جا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود؛ مقام معظم رهبری ( دامت ظله العالی )

باسلام خدمت مردم شریف ، ولایت مدار و شهید پرور بهبهان

بی شک ما میراث دار آرمانهای بلند انقلاب اسلامی طی 40 ساله گذشته بوده و هستیم و میثاق ما با امام ( ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام ابدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این عهد نامه ناگسستنی است و خواب و خیال آنان آشفته و تعبیر ناشدنی است.

طی چند روز گذشته حوادثی ناگوار توسط عده‌ای قلیل از افراد فریب خورده، شهرستان بهبهان سرخط خبرهای بوق های تبلیغاتی دشمنان در داخل و خارج بخصوص در فضای مجازی قرار گرفت و دلسوزان نظام را عمیقاَ متاثر کرد.

بهبهان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی و معیشتی را آشوبگری و نا امنی در خیابان نمی دانند و لذا به هیچ وجه اجازه نمی دهند اینان به جای مردم بهبهان مظلوم اما مقتدر تصمیم گیری کند.

حقیقتاَ، حرکت‌های تخریبی و آشوبگری عده‌ای فریب خورده در سطح شهر و دادن شعارهای هنجار شکن  موجب نگرانی قاطبه مردم و دوستداران امنیت و اقتدار بهبهان شد.

اینجانب بعنوان نماینده مردم بصیر و ولایت مدار بهبهان در مجلس شورای اسلامی، 9 دی گونه تنفر و انزجار خویش را از این حرکت‌های امنیت‌سوز که طعم تلخ آن را در حوادث آبان ماه سال گذشته همگان احساس کردند ابراز داشته و مصرانه از مراجع انتظامی و امنیتی شهرستان  می‌خواهم که با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تمهیدات خاص اجازه بروز و ظهور این قبیل وقایع را ندهند چرا که امنیت روحی و آسایش مردم اصلی خدشه ناپذیر است.

در ادامه ذکر چند نکته را ضروری می دانم.

1- با توجه به شرایط خاص کشور ( تلاش همه جانبه دشمنان به منظور فتنه انگیزی و جدا کردن مردم از نظام، خصوصاَ  از طریق فضای مجازی و نیز تلاش تفاله های گروهک نفاق به منظور موج سواری در این قبیل حوادث ) و تمرکز ویژه متولیان امر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، مردم حوزه انتخابیه ام را به هوشیاری، آرامش، وحدت و هم افزایی و نیز مراعات کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا دعوت می نمایم  به حول و قوه الهی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

2- فریب خوردگان حادثه چند شب گذشته را به عبرت گیری از حادثه آبان ماه سال گذشته دعوت نموده و آنان را به پیوستن به صفوف مردم در جهت پیشرفت و آبادانی شهر توصیه می نمایم .

3- از تمامی مسئولین (استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم و رئیس و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ، سیستم قضایی و نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی(سپاه – بسیج – ناجا واداره اطلاعات شهرستان ) وشورای شهر و شهرداری و سایرادارات شهرستان ) که با حمایت و اقتدار ستودنی نظم و امنیت را درشهرستان برقرار نموده اند ،کمال تقدیر و تشکر می نمایم .

از مسئولان محترم قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان خاضعانه تقاضامندم، ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده متهمین دستگیر شده و عوامل اصلی این فتنه انگیزی و ملحوظ کردن رأفت اسلامی برای فریب خوردگان این حادثه تأسف بار،مساعدت های قانونی و مقتضی را مد نظر قرار دهند. ضمناَ درصورت اثبات بیگناهی برخی از دستگیر شدگان سریعاَ نسبت به آزادی آنان اقدام لازم بعمل آید.

4- استاندار محترم و فرماندار محترم را به حل مشکلات عدیده مردم در ابعاد اقتصادی و معیشتی خصوصاَ موضوع اشتغال جوانان توصیه می نمایم.

5- با روحیه انقلابی و جهادی قطعاَ مشکلات پیش رو قابل حل خواهد بود و این حقیربه عنوان نماینده و خادم مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهبهان از همه ظرفیت های حوزه تقنینی برای اعتلای و پیشرفت حوزه انتخابیه ام استفاده خواهم کرد.

6- از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان بهبهان بخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در تجمع مردمی مطالبه گری تشکر و سپاس ویژه خود را ابراز نموده و امید است به لطف خداوند متعال بزودی شاهد رفع مشکلات کشور عزیزمان باشیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهبهان دشمنان مجلس بیانیه بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شاهد کاهش ۲۲ درصدی حوادث و ۳۳ درصدی فوتی‌ها در بخش ساختمان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا اشرفی امروز در حاشیه برگزاری مانور ایمنی بازرسی از کارگاه‌های ساختمانی در مرکز استان که در شرکت تعاونی در حال ساخت مسکن جهش مارال بنای خاوران انجام شد، اظهار داشت: در این مانور نواقص ایمنی کارگاه مذکور از سوی بازرسان کار مورد بررسی قرار گرفت و نواقص مذکور در قالب صدور ابلاغیه بازرسی به کارفرما ابلاغ شد.

وی در تشریح عملکرد حوزه بازرسی کار اداره کل بیان کرد: سال گذشته 7 هزار و 344 مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول ماده 85 قانون کار صورت گرفته است. این بازرسی‌ها در قالب بازرسی‌های ادواری و موردی از کارگاه‌های مذکور انجام و در مجموع منجر به صدور 6 هزار و 864 مورد ابلاغیه رفع نقص شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: 3 هزار و 341 مورد بازرسی (46 درصد از کل بازرسی‌های استان) از کارگاه‌های پرخطر استان بوده که از این تعداد یک هزار و 965 مورد در صنعت ساختمان انجام شده است. کارگاه‌های ساختمانی دارای بالاترین آمار حوادث در سطح کشور هستند که سهم کارگاه‌های ساختمانی در استان 41 درصد از کل حوادث است.

وی بیان کرد: با انجام برنامه‌هایی همچون برنامه ملی پیشگیری از حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی، الزام به تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران بخش ساختمان، استقرار مسئولان ایمنی و آموزش شاغلین در این بخش شاهد کاهش 22 درصدی حوادث و 33 درصدی فوتی‌ها در بخش ساختمان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن بوده‌ایم.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح جدید کالا برگ الکترونیک از دهه فجر سال گذشته آغاز شده و تا 17 اردیبهشت امسال ادامه دارد افزود: 4هزار و 22 فروشگاه استان در این طرح مشارکت دارند. 78 درصد جمعیت استان در دهک یک تا 7 قرار دارند. تاکنون مشمولان این طرح حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان خرید انجام داده‌اند و اقلامی مانند برنج و ماکارونی بیشترین میزان فروش را داشته است.

وی از کاهش 15 درصدی حوادث ناشی از کار و کاهش 58 درصدی فوتی‌ها در این حوزه خبرداد و تصریح کرد: خراسان جنوبی در مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها رتبه چهارم کشوری را دارد. میزان اشتغال مجدد بیکاران 185 نفر بوده است. طی سال گذشته 7 هزار و 144 مورد بازرسی با اولویت معدن، صنعت و ساختمان انجام شده است.

اشرفی از فعالیت یک هزار و 121 تعاونی در سطح استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته صادرات شرکت‌های تعاونی به کشورهای همسایه، حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی، 23 میلیون دلار بوده که افزایش 49 درصدی را نشان می‌دهد. سال گذشته 2 هزار و 158 فرصت شغلی در تعاونی‌ها ایجاد شده است. در این مدت بالغ بر 124 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی اعلام شده و تاکنون بیش از 80 میلیارد تومان آن‌ پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی، با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال گذشته افزود: در این مدت 10 هزار و 659 فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده که 14 هزار و 500 نفر توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده است. 12 مرکز کاریابی در سطح استان وجود دارد و طی سال گذشته 1400 نفر به‌‌کارگیری شده‌اند. با توجه به قوانینی مانند ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی، 228 گشت بازرسی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا