Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@08:28:28 GMT

اشکهای جنجالی و انتخاباتی «کانیه وست» + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۷۹۵۰

‍‍‍‍‍‍

کانیه وست "رپر" آمریکایی و همسر "کیم کارداشیان" مدل آمریکایی نخستین گردهمایی تبلیغات انتخاباتی خود را در شهر "چارلستون" ایالت کارولینای جنوبی آمریکا برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این هنرمند آمریکایی روز یکشنبه پذیرای صد‌ها تن از هواداران خود در مرکز سالن شهرداری در شهر چارلستون شمالی در ایالت کارولینای جنوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برنامه در حالی برگزار شد که هفته گذشته خبر‌هایی مبنی بر کناره‌گیری کانیه وست از انتخابات در میان بود و یکی از مشاوران وست از کناره گیری او خبر داده بود، اما کانیه وست این خبر را تکذیب کرد و از هواداران خود در ایالت کارولینای جنوبی خواست تا ظهر دوشنبه (دیروز) با جمع آوری ۱۰ هزار امضای تومار اینترنتی مقدمات قانونی لازم برای ثبت نام او در میان نامزد‌های این ایالت را فراهم کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او در نخستین سخنرانی تبلیغاتی خود در چارلستون و در جمع محدود صد‌ها نفر از حامیانش به موضوع سقط جنین پرداخت و از تلاش پدرش برای سقط چنین او و مخالفت مادرش با این اقدام خبر داد. او حتی گفت: به همراه کیم کارداشیان می‌خواستند فرزند بزرگ شان را سقط جنین کنند.

کانیه وست با گریه گفت:" پدرم می‌خواست من را سقط کند. مادرم زندگی مرا نجات داد. ممکن بود امروز کانیه وستی نباشد. چون سر پدرم خیلی شلوغ بود. "

او سپس ادامه داد: "خودم تقریبا داشتم دخترم را می‌کشتم ... حتی اگر همسرم (کیم کارداشیان) بعد از شنیدن این سخنرانی بخواهد از من طلاق بگیرد؛ باید بگویم که این او بود که دخترمان "نورث" را به این دنیا آورد، با وجود اینکه من نمی‌خواستم. "

کانیه وست در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود در اقدامی نمادین یک جلیقه محافظ ضدگلوله پوشیده بود و روی مدل موی سرش عدد ۲۰۲۰ را درآورده بود.

کانیه وست به همراه همسرش کیم کارداشیان در انتخابات سال ۲۰۱۶ از ترامپ حمایت کرده بودند. بسیاری از هواداران این خواننده آمریکایی درباره صادق بودن او در قصد نامزدی برای انتخابات ۲۰۲۰ شک و تردید دارند.    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کیم کارداشیان کانیه وست انتخابات2020آمریکا انتخابات آمریکا سقط جنین کیم کارداشیان کانیه وست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا

ویدئویی از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا توسط پلیس ضد شورش را مشاهده می‌کنید.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود