Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@20:49:04 GMT

مسیر دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۹۸۰۰۰

مسیر دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

خبرگزاری آریا - مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به منظور تحقق دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ادامه توسعه زیرساخت های جزیره، مسیر دسترسی بندر صیادی روستای سلخ با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 800 میلیون ریال آسفالت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایسنا، حسین ناصری نژاد با اعلام این مطلب عنوان کرد: این مسیر به طول 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 کیلومتر دسترسی صیادان، ساکنان جزیره و گردشگران را به صیدگاه و بازار ماهی فروشان روستای سلخ آسان کرده و حمل و نقل محصولات شیلاتی را تسریع می بخشد.
وی افزود: بودجه این پروژه از محل اعتبارات مدیریت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده و عملیات اجرایی نیز برعهده ما بوده است.
به گفته ناصری نژاد، عملیات زیرسازی این مسیر در تفاهم نامه ای توسط دهیاری روستای سلخ به انجام رسیده است.
مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت سرعت عمل در نقل و انتقال آبزیان صید شده به بازار مصرف تاکید کرد و گفت: آسفالت این مسیر، زمان رسیدن محصول به دست مشتریان را کاهش داده و به این ترتیب از افت کیفیت صید جلوگیری می کند.
روستای ساحلی سلخ در سواحل جنوبی قشم و به فاصله حدود هفتاد و پنج کیلومتری از شهر قشم قرار داشته و مردم این روستا عمدتا به شغل صیادی مشغول هستند. دو جاذبه طبیعی کاسه سلخ و بام قشم از ظرفیت های گردشگری این منطقه هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه